Yeni Salona Başlayanlar Olarak Antreman Programımız - Düşünceleriniz

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve deniz1429 tarafından 12 Mart 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. deniz1429
    Offline

    deniz1429 Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2011
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhabalar arkadaşlar.
    Biz 3 ev arkadaşı öğrenci bir salona yazıldık. Konyada okuyoruz.
    Gittiğimiz salonda bu çevrede iyi yerlerden bir tanesi esasında.

    Başladığımızın 2.si günü ekteki şu antreman programlarını yazdı hocamız.

    İlk gün olarak biz biraz zorlanıyoruz açıkcası. Ayrıca kiloda almak istediğimiz için bize bi kaç kilo aldırıcı önerdi.

    Şunu http://www.bodyforumtr.com/vbforum/b...ss-t16090.html
    Bizde uygun bulduk 3 kutu alıcaz sanırım.

    Aklımıza takılan ve size sormak istediğimiz...
    Spor geçmişimiz yok. Vücut Geliştirme yada Fitnes olarak.
    Yaklaşık 3 hafta oldu başlayalı salona.

    Arkadaşın tanıdığı başka bir hocada bu programı biraz saçma sapan buldu deyim yerindeyse.
    Aynı gün sadece 2 bölgesel çalışmamız gerekmiş vb şeyleri söyledi.

    Ya benden çok iyi biliyor, yada ben bişey bilmiyorum diyede atıfda bulundu bide :)

    Benim bu forumun üyelerinin bilgi,tecrübe ve samimiyetine inandığım içinde size danışmak istedim...

    Görüşlerinizi bekliyoruz teşekkürler...
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Hknn
    Offline

    Hknn Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    197
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Mersin
    Yeni başlayanlara her bölgeyi çalıştırıyorlar.Ben 1 günde 3-4 kas grubunu bile çalıştırdığım oluyor.Hocama sordum neden böyle diye belli bir süre vücudun buna alışmalı dedi başka hocalarla da konuştum onlarda aynı şeyi söyledi.
     
  3. deniz1429
    Offline

    deniz1429 Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2011
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Çok sağolun hocam. Teşekkür ederiz...
     

Sayfayı Paylaş