yeni salon yeni antrenman programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve kinyas tarafından 12 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. kinyas
    Offline

    kinyas Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Değerli arkadaşlarım 3. ayım bitti daha iyi olduğunu düşündüğüm bir salona geçtim. Salon yeni açıldı ve aletler çok yeni fakat program oluşturma işi biraz özensiz ve üstünkörü olduğunu düşündüm.İlgili arkadaş 3 dk. içinde yazdı verdi antrenman programını. Tecrübeli arkadaşlarım değerlendirirse çok sevinirim eklemem veya çıkarmam gereken bir hareket var mıdır?

    1.Gün:
    Chest Press 4x10
    Dumbell Bench Press 4x10
    Butterfly 4x8
    İncline Bench Press 4x10
    Dumbell Pullover 4x10
    Triceps Machine 4x10
    Pushdown 4x10
    Dips Machine 4x8


    2.Gün:
    Barfiks 5x8
    T-Bar Row 4x10
    Rowing Machine 4x10
    Lat Pulldown 4x10
    Z Bar Curls 4x10

    Alterneting Curls 4x10
    Scoot Curls 4x10

    3.Gün:
    Neck Press 4x10
    Side Laterise 4x10
    Arnold Press 4x10
    Front Barbell Raise 3x12
    Upright Row 3x12
    Leg Press 4x15
    Leg Extention 4x15
    Leg Curls 4x15
     
  2. Axe
    Offline

    Axe Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2011
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Göğüs-Triceps aynı gün Sırt-Biceps aynı gün olması bana çok faydalı olur gibi gelmedi eğer böyle çalışıcaksan sırt çalıştığın güne bicepsi öne al derim ben sonra sırttan sonra biceps'e çok fazla enerjin kalmayabilir. Ben göğüs sırt -- biceps triceps -- bacak omuz şeklinde antreman yapıyorum bana göre bu sistem daha faydalı
     

Sayfayı Paylaş