Yeni program yeni görünüm :)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Froents tarafından 14 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Froents
    Offline

    Froents Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Merhaba arkadaşlar . sporda 10. ayımı bitirmek üzereyim
    Yaşım 17 bu spora 2 senelik muay - thai eğitiminden sonra hacim almak için geçmiştim. ve o geçiş derken spora cok bağlandım ve bırakmayı asla düşünmüyorum
    Spora 54 kilo 178 cm boy ile başladım yağ oranım %8 civarlarında seyrediyordu. Şuan 77 kiloyum boy 181 cm civaarında yağ oranım %10 fotoğraf atmak isterdim ama malesef atamıyorum . güncel fotoğraflarım mevcut değil. Son 2 ay için çalıştıgım program şöyle -
    Pazartesi-Perşembe
    bacak - göğüs
    Salı-Cuma
    Sırt-Omuz
    Çarşamba - Cumartesi
    Ön kol - Arka kol
    Programım bu şekil 6 gündür.
    Programdan aldıgım artılar şöyle 72 kg %10 yağ oranından temiz bi şekilde yağ oranım sabit kalma şekliyle 77 kiloya çıktım göğüs ölcümü bilmiyorum ama bayağı hacimlendi hem üst hem alt olmak üzere - kol 36.5 iken 38 oldu ( soğuk )

    Yeni program yapmayı planlıyorum bu zaman kadar hoca desteği almadım araştırarak kendi kendimi cok iyi şekilde geliştirdim hem vücudumu hem bilgimi
    beslenme cok profosyonel protein karbonhidrat yağ oranımı antremana ve vücut tipime göre orantılı alıyorum


    Sizden istediğim yardım forumu pek dolaşamadım oluşturmak istediğim 1.5-2 aylık bir programda yardımcı olmanızı istiyorum

    Olusturmak istediğim programda temel hareketlere 10x10 almn hacim yapmak istiyorum bu bir
    hacim ağırlıklı 6-12 tekrar arası bir program yapmayı planlıyorum bu iki

    her kas grubunu günde 1 defa çalıştırsam olurmu?
    veya
    tekrar altı gün yapsam
    Bu sefer
    Göğüs-Sırt
    Omuz-Bacak
    Ön kol - Arka kol
    Temel hareketler kol haric diğer bölgelerde 10x10 olarak yapsam uyarmı
    veya bana önerebileceğiniz herhangi bir şekilde program varmıdır.
    Profosyonel arkadaşlardan yardım istiyorum
    bu arada idman cıkısı 2 ölçek whey alıyorum 2 haftada 1 test amaçlı primabolan 100ml yani cok düşük doz da kullanıyorum şuan 5. haftasındayım

    ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER.
     
  2. Froents
    Offline

    Froents Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Buyrun 1-2 tane resim çektm yeterlidir umarım
     

    Ekli Dosyalar:

  3. Froents
    Offline

    Froents Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    yrdım edicek varmı ?
     
  4. martinez35
    Offline

    martinez35 Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    116
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    olmaz froents.tek bölge hakkı verilerek çalışılmalı.kas kütlesi seviyeni yükseltmen gerek.çift bölge iyidir.bir süre daha böyle devam etmeni öneririm.göğüs sırt olmaz.göğüs biceps- sırt triceps daha uygun.biraz da araştıralım forumda gerekli bilgilendirmelerde mevcut ;)
     
  5. Froents
    Offline

    Froents Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Aslında öyle düşünmüştüm bu arada adım mcüahid k.bakma yazmadım.
    Sırt-triceps göğüs biceps zaten mantıklı bir çalışma sistemi. göğüste sonucda arka kollar calısıyor peşine biceps girmek mantıklı. 2 aylık bir süreçte bu programı uygulamam daha doğru olucak. teşekkürler öneri için
     
    martinez35 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş