Yeni Programım Hakkında(Görüşleriniz Önemli)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Herogaki tarafından 18 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Herogaki
    Offline

    Herogaki Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    [​IMG]
    3 aydır uyguladığım programımı değiştirme vaktim geldi yeni bir program hazırladım.Eksikler,eklemem yada çıkarmam herhangi bir hareket varmı.Fazla-Yetersiz çalıştığım bölge varmı arkadaşlar görüşleriniz gerçekten çok önemli programımı tam anlamıyla tamamlamam için.Ha bu arada spora yeni başlamadım 14 aydır düzenli yapıyorum konuyu nereye açacağımı bilemedim :) Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler :)
     
  2. Stygia
    Offline

    Stygia Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesajlar:
    296
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Hamburg
    Iyi aksamlar
    Bence goguse dips, sirta pullups, omuza lateral raise eklenebilir
    abs leri en son hareket yapman daha dogru olur
    bacak yok birde 14 aydir bacak calismiyor musun?
    onun disinda compound hareketler cogaltilabilir bence basarilar
     
    Herogaki ve StormBlast bunu beğendi.
  3. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Şınav hareketi diğer hareketlerdeki verimini oldukça düşürecektir bu nedenle göğüs hareketlerinin en sonuncusu olarak tercih etmen en mantıklısı . Yazdığın kol hareketleri güzel ancak ben bu hareketlerin hiç birinden barbell curl kadar verim alabileceğini düşünmüyorum bence her programda bir şekilde sabit kalması gereken bir hareket ama yine de sen bilirsin . Bacak için gördüğüm kadarıyla sadece leg extension yapıyorsun bunu da bence göğüs -biceps gününü başına koyarsan antrenman sonunda kanı bacaklara cekmemiş olursun . Sırt- Triceps günü gayet güzel . Omuz günü Stygia'nın da dedigi karın hareketlerini en son yapmalısın ve Dumbbell Shoulder press i çıkararak Lateral raise eklemelisin . Gerçekten Omuz için 1 Press hareketi çok çok yeterli oluyor . Bacak calısıp calısmamak sana kalmıs burada sana bacak calıs diye baskı yapma hakkını bize kimse vermez lakin ileride yeteri kadar hacim alamadığın zaman sorunu beslenme ve bacak antrenmanı dışında başka yerlerde aramamalısın . En kötü ihtimalle leg extension atıp 4-5 set Leg press koysan ağır girmesen de 15-20 tekrarlarla calıssan dahi çok faydasını göreceğini düşünüyorum . Leg extension aşırı saçma ve gereksiz bir hareket bana kalırsa
     
    Herogaki bunu beğendi.
  4. Herogaki
    Offline

    Herogaki Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkür ederim.Salonda barfiks yok ama onuda bir şekilde halletmeyi düşünüyorum çünkü sırt için Pullups hareketinin öenmini biliyorum.Bacak sadece 1 hareket çalışıyorum daha 16 yaşındayım squat gibi hareketler için erken olduğunu söylediler.ama bacaklarım çok iyi gelişti 63 cm şuan define halde :)
    Görüşlein için teşekkürler.Leg extension hareketini antrenmanımın hemen başına aldım ve omuz gününde Abs çalışmasını sona aldım.Omuz için hangi press hareketini çıkaracağıma henüz karar vermedim ama military çıkarmyaı düşünüyorum.16 yaşında olduğum için fazla bacak çalışmıyorum tek hareket oda kemiklere doğrudan etki etmesn diye Leg extension yapıyorum faydasını gerçekten görüyorum 63 bacak oldu define halimle.
     

Sayfayı Paylaş