Yeni hazırladığım programım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Broly tarafından 19 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Broly
    Offline

    Broly Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar hepinize iyi forumlar öncelikle, ben daha önce bu spora başlayıp ara vermiştim, şimdi yeniden başladım ve hocam ilk başladığım programı verdi. Ama daha önceden alışkın oldugum için yeni başlayanlar kadar zor olmamaya başladı ve yeni program hazırladım kendime, bu program hakkında düşüncelerinizi almak istiyorum. :)

    Pazartesi(Göğüs ve Omuz): Yatarak chest press/ Dumbbell flyes/ Cable Cross/ Arnold Press/ Dumbbel Lateral Raises/ Tek kol lateral raises/Dumbbell Shrug (Bütün hareketler 4 set 12-10-8-6 şeklinde)

    Salı(Kol ve Sırt): Makinada ön kol/ Dumbbell Curl/ Barbell Curl/ Triceps Pushdown/ Wide grip pulldown/ Cable Row/ Dumbbell Shrug (Bütün hareketler 4 set 12-10-8-6 şeklinde)

    Carşamba dinlenme.

    Perşembe(Bacak, Omuz ve göğüs): Makinada shoulder press/ Göğüs press/ Barbell Crul/ Leg press/ Leg extansion/ Leg curl/ Dumbbell Shrug (Bütün hareketler 4 set 12-10-8-6 şeklinde)

    Cuma(Hocamın ilk verdiği program): Chest press/ Dumbbell flyes/ Wide grip pulldown/ Cable rowing/ Makinada shoulder press/ Dumb. Lateral Raises/ Barbell Curl/ Triceps pushdown/ Leg extansion/ Leg curl

    Bütün günlerde mekikde var. Çalışma programım nasıl sizce fayda alır mıyım? Konu yanlış yerdeyse yeri neresi belirtirseniz oraya açarım, teşekkürler. :)
     
  2. Pumping İron
    Offline

    Pumping İron Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    bacak omuz ve göğüsü ayırmanı tavsiye edebilirim.Omuz/göğüs ve ya bacak/omuz şeklide.
    başarılar...
     
  3. KorayBey
    Offline

    KorayBey Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    press le başlıyorsun sonra ardı ardına 2 tane izole hareket :) programın devamını okuma gereği duymadım.(ayrıyetten 3 hareket göğüsle birşey olmaz)
     
  4. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.
    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-25)

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş