1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Yeni Fotoğraflarım (Yorum , Tavsiye )

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve 58Salih tarafından 12 Kasım 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. 58Salih
    Offline

    58Salih Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    1.5 aylık bodyden sonra ki vücudum yorum tavsiye daha önceden açtıgım konudaki fotoğraflarım şimdiki yükleyeceğim fotoğraflardan 29 gün önce kas oranım 52.4 den 55.7 ye çıktı 1 ayda hocalarım bu oranın çok çok iyi oldugunu ve benim vücudumun bu spor için çok uygun oldugunu söylediler ve burdaki tavsiyeleri dinledim en az 4 gün git falan en az 3-4 gün gittim ve farkedilir şekilde geliştiğimi söyleyebilirim yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum. fotoğrafları bı turlu yukleyemedım linklerini buraya aticam burdan bakın kusura bakmayın lütfen.

    http://a1211.hizliresim.com/13/d/fvfdp.jpg

    http://a1211.hizliresim.com/13/d/fvffg.jpg

    http://a1211.hizliresim.com/13/d/fvfhg.jpg

    http://a1211.hizliresim.com/13/d/fvfj3.jpg

    http://a1211.hizliresim.com/13/d/fvfjv.jpg

    http://a1211.hizliresim.com/13/d/fvflk.jpg

    http://a1211.hizliresim.com/13/d/fvfm6.jpg

    http://a1211.hizliresim.com/13/d/fvfmz.jpg
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Fotograflar cok kotu, KEske eski konundan devam etseymissin.


    Bence zayifmissin hala zayifsin, beslenmene daha dikkat et derim ben.
     
  3. 58Salih
    Offline

    58Salih Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    son 29 günde mide kanatlar kolda damarlar ve üst göğüs gelişti bende sen bunları fark edemedinmi diğer fotolara göre iyi bakmadın sanırım yinede yorum için saol
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Edemedim kusuruma bakma, bana zayif bir eleman olarak gozukuyorsun, o yuzden yorum o sekilde yorum yaptim. 29 gunde kaantlar buyuse ne kadar buyu o da merak konum ancak sen diyosan olmustur.
     
  5. mma-
    Offline

    mma- Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2012
    Mesajlar:
    357
    Beğenileri:
    197
    Ödül Puanları:
    0
    Boyun kaç?
     
  6. Jack Shaperd
    Offline

    Jack Shaperd Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    mersin
    Bence çalışma yada beslenme proğramında bir yanlışlık var 29 günde vücudunun daha iyi şekil alması gerekirdi diye düşünüyorum :)
     
  7. 58Salih
    Offline

    58Salih Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Boy : 1.68 kilo:61 yap oranim : 5.5 kas oranim : 29 gün önce 52.4 şimdi 55.7
     
  8. Kocyumurtası
    Offline

    Kocyumurtası Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2012
    Mesajlar:
    186
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    balıkesir
    moralını bozmak ıstemem ama cooook uzun yollar kat etmen gerek başarılar
     
  9. 58Salih
    Offline

    58Salih Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ben ztn ilerde bu sprou değil tekvandoyu yapıcam hiç bırakmadan hedeflerim büyük tekvandoyla ilgili bu spora sadece düşük yağ oranıyla mümkün olan kas oranını yapmak kilolu olmak değil 61 kiloyum mesela kilo almadan yağ oranı düşük kas oranı yüksek bir vücut bu kiloyla fit bir vucut ıstıyorum siz byol katetmen lazım diyorsunuz beslenme konusuna gelince karbonhadratları tüketmeye aclısıyorum hemen hemen her gun pilay , makarna yiyorum ben sadece fit görünümlü bi vücut için çalısıyorum ve beni görenler bu 29 gün sonra çok iyi gelişmissin diyorlar göğüs , mide kolda ve bilekte damarlar iyice çıktı mesela bacaklarm tekvandoda gelişti ztn bilmem anlatabildimmi yorumlarınızı biraz bu soyledıklerıme göre yaparsanız daha iyi olucaktır benim için.
     
  10. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.061
    Ödül Puanları:
    103
    Calıştığın süreye oranla gayet doyurucu hatta cok basarili bir calisma olmus , buradaki olumsuz yorumlari sakın eleştiri olarak algılama cünkü hepsi sırf cevap olsun diye yazılmıs boş mesajlar.O resimlere adam akıllı bakan ve az biraz bu işten anlayan birisi gelişimi rahatlıkla görebilir , vücudunun genelinde gelişme var , üst göğüsler ve omuzlar ilk resimden kendini belli ediyor. Tekrar söylüyorum gercekten kısa bir sürede güzel yanıtlar almıssın vücudundan umarim böyle devam eder. Ancak gördüğüm kadarıyla ileri derecede skolyozun var yani omurga eğriliği. Cok geç olmadan bir doktora görünmelisin . Başarilar
     
    sthammer, yasin35 ve 58Salih bunu beğendi.
  11. 58Salih
    Offline

    58Salih Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bu yorumunuz benim için çok iyi oldu omurga ile ilgii doktora görünücem tavsiyeniz için tşk. ederim vücut ile ilgili yorumunuzada gerçekten tşk.ederim çok saolun

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 08:39 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 08:34 ----------

    gerçekten çok saolun peki bu omurga eğriliği için hastanede hangi bölüme basurmamız lazım hangi bölüme randevu almam gerekiyor peki
     
  12. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    yanlıs anlamayın ben sadece yorumumu paylasmak ıstedım.vucudun ıyı gıbı duruyor ancak bunun ana nedenı yag oranının cok dusuk olmasından kaynaklanıyor. şekıllı bır vucudun var ancak bıraz zayıfsın kolların ınce gıbı geldı. yag oranın 5.5 olmasına ragmen karın kasların bellı degıl yada ben göremedım resımlerınde. ayrıca aşağı yukarı kas oranın artımıs da sanırım 2 kg kas eklemıssın de yanlıs anlama ama ya senı ölcen aglet bozuk yada sasrımıs bır sefer 2kg kas 29 gunde alınmaz yanı forumda arastır oku sor ayda 2 kg kas alırdın dıyen adamada pesderim.
     
  13. 58Salih
    Offline

    58Salih Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    hocalarım ayda 1.1 kas oranının normal oldugnu belirtti hocam benim programımı çeviricekti yani 29 gün sora yeni bir program kilom 61.9 dan 61 e yağ oranımın eskisini bilmiyorum su anda 5.5 kas oranım tam 3.3 ilerlemiş hocam bu oranın çok çok iyi oldugunu soyledı hatta bi ara şakayla karışık gerçek bi konusma yaptı bilimsel oranları alt üst etmişsin dedi hocamda türkiye 4. sü bunları söylüyor goren arkadaslarım baya bi ilerlemişsin bu sporu bence bırakma vücudun çok uyumlu bu spor için diyorlar hem hocalarım hem arkadaşlarım programın fotografını çekip size burda göstericem ozmn ınanırsınız blki
     
  14. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    ben sana bırsey demedım sadece bu oranların ımkansıza yakın oldugunu söledım. hocanın vucudu cok bılgılı oldugu anlamına gelmezkı ben kktc de okudum bızım okulun salonunda en zayıf adam 120 kg ıle bench basıyor merak etme ama sorsan adamlara program beslenme konusunda bılgı sıfır sunu sakın unutma ne kadar kas o kadar bılgı degıl. yasın 16 görunuyor gelısım surecınde olan bır vucudun zorlama sonucu 3.3 ılerlemesı yanı asagı yukarı 2 kg alması mantıklı gelmedı bana bu ayda 2 kılo kas konusunda yada 3.3 kas eklemek konusunda ozellıkle bhrcm den ve thetramptan yorum almak ıstıyorum. umarım konuya yazarlar. yanlısım varsa duzeltırler bende dogru olanı ögrenme fırsatı yakalarım
     
    58Salih bunu beğendi.
  15. CruelKing
    Offline

    CruelKing Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Vize-Final
    Yer:
    Bursa

    Burda kendini ispatlamak zorunda değilsin kimseyi inandırmak zorunda hiç değilsin sen sporunu yap düzgün halde devam et hocana danış bir arkadaşımız demiş omurga eğriliği bunuda hocana bir danış pozdan olabilir belki gelişme var beslenmeyle çok daha güzel olacak diye umuyorum iyi günler dilerim 58Salih
     
    58Salih bunu beğendi.
  16. 58Salih
    Offline

    58Salih Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    saolun her şey için başka ve tecrübeli kişilerdende yorumlar alsam iyi olucak sanırm
     
  17. 58Salih
    Offline

    58Salih Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yorum ,Tavsiye , Eleştiri Lütfenn ihtiyacım varr.
     
  18. TheSingleWolf
    Offline

    TheSingleWolf Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    201
    Beğenileri:
    82
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Adana
    Kardeşim sen beslenmene dikkat et.Eğer tiksinmezsen günde 5-6 yumurta ye.Onun haricinde balık,eğer balığı bulamıyorsan tonbalığı da yiyebilirsin.
    29 ve 1.5 ay konusuna geleceksek,acele etmene gerek yok bence.vücut kendini 3-4 ayda hissetirir.
    Bana göre %60 beslenme %30 antreman %10 dinlenmedir.
    Eleştirilere açık olmalısın.Bana da çok şey dendi.Eleştriler doğru yola yönelmemizi sağlar.Herkes anasının karnından 40 cm kol ölçüsüyle doğmadı.Moralini bozma.

    Kolay gelsin.
     
  19. 58Salih
    Offline

    58Salih Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    şu ana kadar fazla bi tavsiye alamadım diyebilirim
     

Sayfayı Paylaş