Yeni diet - yardim

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve efrasiyab tarafından 29 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. efrasiyab
    Offline

    efrasiyab Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Merhabalar,

    boy.172 şu anki kilo 84,5 yaş 23.

    bundan 2 ay öncesinde 95,96 kiloydum 1 ay boyunca salonda cardio ve hafif agırlık çalıştım ayrıca 1 haftası sert olmak üzre diyet yaparak bu kiloya düştüm, kola, şeker, tuz ve yağlı şeyler asla yoktu bu iki ay boyunca, bir iki kaçamak dışında.

    şu an salondaki hoca şöyle bir diyet verdi:

    sabah: 50 gr. yulaf ezmesi, 200 gr. süt, 2 yumurta beyazı

    ara: elma, 250 gr. yogurt

    öğle: 200 gr. tavuk, 100 gr. pirinç

    ara: elma, 100 gr. lor peyniri

    akşam: 200 gr. balık - tavuk, salata


    sormak istediğim şu: bu diyet 1 - 2 ay boyunca sürdürülecek bir diyet mi? vücuda bir zararı olur mu, ayrıca eklemem çkarmam gereken şeyler var mı?

    bir de ben 2 ay boyunca salona da devam edeceğim bu diyetle. haftada 4 gün bu günlerin ikisi cardio ikisi ağırlık devam edeceğim, hala göbek var yanlarda yağlar var,

    önce kiloyu tamamen verip sonra da ağırlık mı çalışmalıyım?

    arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim, teşekkürler.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  2. RobertDeCraon
    Offline

    RobertDeCraon Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2012
    Mesajlar:
    141
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Ankara/TanSpor
    Benimde boy 1.73 kilo 90 kadar cıkmıştı 4 ayda 16 kilo verdim haziranın başında başlamayı düşünyorum body ben kilo verip başlamayı tercih ettim ancak salona gitmeden diyetle verdim kilolarımı ve tabiki spor(basket vs yürüyüş) şu arkadaşın bi diyetine bak derim fikir edinirsin ancak hocanınkide kötü değil bir tek pirinç dikkatimi çekti :D http://www.bodyforumtr.com/vbforum/60-g-nl-k-diyet-t38153.html
     
  3. efrasiyab
    Offline

    efrasiyab Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    saolasın, ya bu arkadaşı biliyoruz zaten:) bütün site biliyo heralde:) ben de ilk 12 kiloyu çok hızlı verdiğimi düşünüyorum, iki ayda 70 - 75 arasına düşsem sonra da bb ye devam, çok iyi olacak şu sıra zaten gelişme adına bişey beklemiyorum, sadece yağlar gitsin

    pirinç de yağsız, tuzsuz pirinçç:):) bana da çok ilginç gelmişti yediğim de iskenderle yenen pilavlardan sonra:).) ayrıca bi kaç arkadaşın fikriyle diyete biraz zeytinyağı ekleyip, biraz da salata hocanın diyete devam edeceğim. bütün kilo verenlere kolay gelsin valla
     
  4. carmelo114
    Offline

    carmelo114 Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    503
    Beğenileri:
    269
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bornova/İzmir
    Ağırlık antremanı bitiminde kardiyo yaparsan inan bana çok faydasını görürsün bence ağırlık ve cardiyoyu ayırma derim böyle düşünmemim sebebi ise

    Ağırlık antremanı boyunca vücudundaki enerjiyi(şekeri) yakarsın ve vücudun artık daha fazla yağ yakmaya hazırdır ve bitiminde HAFİF tempoda koşu yatay bisiklet yada eliptik bisiklet yaparsan çok faydasını görürsün
    Diyet içinde birşeyler söylemek istiyorum ben açıkcası süt tüketimine karşıyım bende hem şişkinlik yapıo hem acıktırıyo onun yerine yulaflı omlet tercih ediyorum(bu süt içme anlamına gelmio bu senin diyetin sadece fikrimi yazmak istedim :) )
    -Meyveyi günde 1 porsyona çekebilirsin
    -Elzem sağlıklı yağlar ekleybilirsin ceviz gibi (salatalarına yada yoğurtla yiyebilirsin)
    -Salatalarına z.yağı , sirke ve limon mutlaka ekle sirkenin sindirimi yavaşlatıp kan şekerini dengelediğini ve tok kalmaya yardımcı olup vücdua dinçlik verdiğini rahatlıkla söyleyebilirim (elma-üzüm sirkesi farketmez mümkünse pazardan doğal olan sirke al derim)
    -Kahvaltına yumurta beyazı hatta 1 tane tam yumurta dahi ekliyebilirsin sorun olmaz
    -Vee biraz sebze ekle tok kalmak hem zayıflamak istiyosan yaz sebzeleri şimdi fasülye ve bezelyenin tam zamanı pirinç yerine tüketmende fayda var
    Akşam yemeğin sorunsuz bence :)
     
    efrasiyab bunu beğendi.
  5. efrasiyab
    Offline

    efrasiyab Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18

    öneriler için çok saol:) ve daha da fazla öneri istiycem o vakit

    diyette dediğin değişiklikleri yapacağım daha sağlıklı daha uzun sürdürülebilir bir diyet olacak, ve bu ağırlıktan sonra da cardio çalışma olayını deneyeceğim.

    fakat asıl merak ettiğim şu: başta verdiğim 12 - 13 kilo sporla gitti tabii ama şeker, tuz, yağ , kola vs. içecekler hepsini kestim, arada küçük kaçamaklar işte, çok kas kaybı olmuşmudur yani neredeyse bir bucuk ayda 13 kilo filan verdim, fakat insanlar çok gittiğini söylese de (annem tanıyamadı beni):) göbek hala aynı duruyor gibi geliyo bana abi.

    antrenmana haftada 4 gün gidebiliyorum, bu dört günde ağırlık çalışıp üstüne cardio yapcam diğer günler de de zaman olduğu sürece yürürüm, koşarım vs.

    göbek, kalça ve basenler için bu yukardaki beslenme iyi midir çünkü 1000 mekik de çeksen sadece bir bölgeden veremiyosun lafını defalarca duydum.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 12:58 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 12:56 ----------

    bu arada en kısa zamanda foto koycam daha sağlıklı olacaktır yorumlarr.
     
  6. carmelo114
    Offline

    carmelo114 Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    503
    Beğenileri:
    269
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bornova/İzmir
    Bir buçuk ayda 13 kilo gerçekten gözümü korkuttu malesef kaybın çoğu yağdır diyemiyceğim ama bundan sonraya bakmak lazım kas kaybını en aza indirmek adına protein alımına gereken önemi verip aşırı düşük kalorili bir diyet uygulama derim fotoyuda bekliycem aklına takılan birsey olursa bu başlık altından cevaplamaya çalısırım olmadı araştırım öğrenirim kilo verme derdini malesef bende yaşadım :)
     
    efrasiyab bunu beğendi.
  7. efrasiyab
    Offline

    efrasiyab Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    aslında düzenli bir diyet olmadığı için kilo kaybı öyle oldu. bir ay kola, pilav ve ekmeği keserek 96 dan 91 e düştüm daha sonraki bir buçuk ayda sporla ve proteini daha çok alarak (fakat yine tam olarak bir diyete uymadım, daha çok yumurta daha çok tavuk) 91 den 84 e düştüm. umarım kastan çok gitmemiştir.

    4 gün ağırlıktan sonra kardio çalışsam bu diyete de devam etsem şu göbek ve diğer yağlar gider mi saol yardım için :) ya hayatta hiç gereksinmediğim kadar desteğe ve motiveye ihtiyacım var ya:):)
     
  8. carmelo114
    Offline

    carmelo114 Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    503
    Beğenileri:
    269
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bornova/İzmir
    Vallaha ben kain değilim göbek ne kadar sürede gider bilemiycem ama ağırlık+kardiyo ve diyetle haftalık düzenli olarak kilo kaybediceğin konusunda süphen olmasın.Doğru şekilde beslenip spor yaptın mı zaten sen istesende o göbek durmaz :D zayıflamak işin kolay kısmı bence sen simdiden verdiğin kiloyu nasıl koruycağnı düşün zor olan bu diyet bitince sporu bir köşeye atma ve uzun vadede sağlıklı yaşamaya odaklan.Başarıya giden bir kestirme yol ben bilmiyorum thums:
     
    efrasiyab bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş