Yeni bir ketojenik beslenme günlügü

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve paleoketo tarafından 20 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. paleoketo
    Offline

    paleoketo Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaslar uzun zamandır forumu uyeliksiz takip ediyorum herşeyi okuyorum cok güzel şeyler paylasılıyor umarım bu diyetimdede bana yardım edersiniz yaş 18 boy 184 kilo 72 3 yıldır bu sporu yapıyorum en fazla 1 ay ara verdim ve 3 yıldır haftanın 6 günü kesintisiz giderim spora artık bagımlılık oldu gitmeyince moralim bozuluyo bu diyeti yaparkende 6 gün gitmeye devam etcem tabiki nese günlük beslenmeme gelicek olursak
    Sabah 7.30
    2 ve ya 3 yumurta tereyaglı tulum peynirli ,sucuklu ,sosisli ,salamlı olabilir

    8 den 2 ye kadar okulda oluyorum bişey yiyemiyorum bazen bulursam badem fındık yada kabak cekirdegi

    Öglen
    zeytinyaglı tonbalıgı 160 gram yanında 3 gen peynir yada 320 gram tonbalıgı

    akşam
    evde zeytinyaglı kuru fasulye,patlıcan gibi gibi yada etli yemekler olursa yerim yoksa giderim kapak cekirdegi alıp citlerim yada tonbalıgı yerim


    bazen tahin yerim yada koskanın şekersiz tahin helvası var ondan alırsam ondan yerim haftada bi filan şekersiz bitter cikolata yerim meyveyle filan aram yoktur c vitamini kullanıyorum cay kahve şekersiz evet inş takip edersiniz her gün yediklerimi kacamaklarımı filan herşeyi yazıcam teşekkür ederim :)


    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 15:39 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 14:38 ----------

    Bugun sabah 2 yumurta kasar peynirli yaninda sekersiz kahve oglen 3 yumurta 6 dilim sucuk tulum peynirli tereyagli yedim aksam da kismet .)
     
    ZeusS_ bunu beğendi.
  2. draft
    Offline

    draft Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenileri:
    1.666
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Fasülye gibi baklagiller karbonhidratça zengindirler diyet listenden çıkarmalısın. Ayrıca tatlandırıcılardan da uzak dur. Koska nın helvasını falan unut hepsinde yapay tatlandırıcı var. Ketojenik diyette olay düşük insülin. Tatlandırıcılar yinede insülin salgılattırabiliyorlar ki riske girmeye değmez. Yağlaa gelince zeytinyağı gibi bitkisl kaynaklı yağlar çabuk sindirilir buda seni acıktırabilir. Mümkün olduğunca tereyağı kullanmaya önem göster. Okul içinde ufak bir kapta tavuk kızartıp götürebilirsin çok iyi olur. Bademden çok ceviz yemen de sağlıklı yağ asitleri alman açısından yararlı olur.
     
    paleoketo bunu beğendi.
  3. paleoketo
    Offline

    paleoketo Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    tesekkur ederim yorumun icin akşam tavuk var yanında salata spordan cıkınca 1 tatlı kasıgı tahin ve 20 gram filan kaymaklı kahve ictim
    tavuk pişiyo suan :)
     
  4. heldic
    Offline

    heldic Yeni Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.609
    Beğenileri:
    1.113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir
    sucuk salam da yeme arkadasım hazır köfte falanda yeme icine soyayı basmıslar östrojen salgılatıyor soya kalp kasına zarar verebiliyormus

    en guzeli kasapda gorup aldıgımız et tavuk balık yumurta
     
    İshak01 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş