Yeni bir başlangıç

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Sainta tarafından 25 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Sainta
    Offline

    Sainta Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar. Öncelikle Yaş: 24 Boy:1.70 Kilo: 59. Kendimi bildim bileli zayıfım ayrıca biraz duruş bozukluğu da var. Buna bağlı olarak ister istemez özgüven eksikliği de oluyor. Alkol ve sigara sorunum vardı son üç dört gündür kullanmıyorum ve beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum. Artık yeni bir sayfa açmaya karar verdim. Şu anda maddi durum biraz sıkıntılı, düzelince hemen body ye başlayacağım. Daha öncelerden de 4 aya yakın gitmişliğim var ama o zaman hiçbir gelişme görmemiştim. Ayrıca karbonhidrat tozu kullandım onunda çok az faydası oldu. Spora başlayınca hem karbonhidrat hem protein tozu almayı düşünüyorum. İlk 3 ay supplement kullanılmaması uygunmuş ama beslenmeye ne kadar dikkat etsem de her zaman yeteri kadar beslenemiyorum. O yüzden ilk aydan kullansam faydası olur mu? Bir başka konu salona haftada kaç gün gidilmeli? Bazıları üç gün diyor bazıları dört gün diyor. Benim arkadaş başlayalı 2 ay oldu haftanın altı günü gidiyor ve her gün bir bölgeyi çalışıyor kendisinde önemli ölçüde gelişme var. Sizce en doğrusu hangisi olur? Kilo almak benim için gerçekten çok zor, bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim? Forumda yeniyim yazılanları takip ediyorum. Birde ben yazayım dedim ve bu zorlu yolda tüm önerilere açığım.
     
  2. Tolgahantt
    Offline

    Tolgahantt Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğretim üyesi
    Yer:
    Türkiye
    İlk aydan kullansan sonradan kullansan fayda hep aynıdır fakat doğal gıdanı yerini asla tutmaz.Bu ürünlerin adı 'gıda takviyesi'' yani destek.Hani günlük 1.5 gram kilo başına alman gereken proteini yumurtadan,etten,tavuktan,yulaf ezmesinden,keten tohumundan yada aldığın protein bakımından zengin gıdalardan karşılayamıyorsan eğer bu ürünleri günde çok çok 1 ölçek kullanabilirsin.Fakat şuna dikkat etmeni tavsiye ederim; bütün elit sporcular gerçek gıdaya nasıl ağırlık veriyor?Yemek programlarında sabah biftek yiyen bile var 300 gram.Yani o takviyeler seni yükseltmez,yediğin gıdalar yükseltir.Bunu önce anlayıp yola devam etmeli.Gainer ürünleri çok gereksiz ayrıca.Yani karbonhidrat istiyorsan mis gibi makarna var,pirinç pilavı var.Boş ürün.Bcaa gibi kritik bir amino asit varken asla denememeli gainer vs.1 protein tozu bana 4 ay gidiyor misal.Gerçek gıdalardan karşılıyorum ihtiyacımı.Daha önceleri ben de derdim supplement almalıyım diye devamlı kendime.Fakat forumda makaleler kısmına bakınca görüşümde değişiklikler oldu ve tabi yaptığım araştırmalar cabası.Haftada 4 gün idealdir.6 gün hacimlenme açısından gereksizdir.Yağ yakımsa amaç iyidir.4 gün antreman senin için de ideal yani amacın hacimlenmek.Kilo almak için makarna ye pirinç pilavı ye yanında tavuk 200-300 gram en az.Sabahları yumurta şenliği yap kahvaltıda,yanında peynirin vs.Yulaf ezmesinden hafif tatlı içerikli besinler hazırla.Youtube'da var bi ton video.Ben sadece sıcak su katıp yiyiyorum 15 dakika sonra ama senin amacın kilo almaksa krep tarzı yap ye hem daha zevkle yersin vs.İyi forumlar.
     
    StormBlast ve Sainta bunu beğendi.
  3. Sainta
    Offline

    Sainta Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Tolgahantt bilgilendirdiğin için teşekkürler çok faydalı bilgiler kesinlikle dikkate alıcam. Dediğin gibi gerçek gıdalara ağırlık verip beslenmeye daha çok dikkat edicem. Sanırım antrenmandan sonra sadece protein tozu kullanmam iyi olacak
     
    Tolgahantt bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş