yeni beslenme programım ve antremanlarım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve varokav tarafından 6 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. varokav
    Offline

    varokav Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    243
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    sabahları aç karnına hafif bir kas kol idmanı ardından sütle nesfit yeme programına başlıyorum 1 ay uygulayacağım umarım faydası olur. vg idmanlarım ayrıca devam etmektedir. pazartesi çarşamba cuma full idman kalan günler hafif egzersiz.

    idman programım:

    1-) Hanging Leg Raise (5 set - 20-12-8-6-4)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    2-) Press-Up (5 set - 20 -12-8-6-4)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    3-) Bent Knee Push up (5 set - 20 -12-8-6-4)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    4-) Snawn Push-Up ( 5 set -20-12-8-6-4)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    5-) Crap Dip ( 3 set - 12-8-6)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    6-) Sit-Up ( 5 set -20-12-8-6-4)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    7-) Yanlara Sit Up ( 5 set -20-12-8-6-4)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    :cool: Dubble ınclıne bench press ( 5 set -20-12-8-6-4)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    9-) Diamond Push Up (1 set -5)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    10-) Dumbbell Biceps Curl ( 5 set -20-12-8-6-4)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    11-) Dumbbell Hammer Curl ( 5 set -20-12-8-6-4)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    12-) Dumbell Triceps ( 5 set -20-12-8-6-4)(10 dakika) (setler arası 30 saniye dinlenme)

    13-) Hafif Koşu

    Koşu hariç! Toplam 120 Dakika ( 90 dakika idman - 30 dakika dinlenme)

    Dumbell ağırlık: tanesi: 10 kg
     

Sayfayı Paylaş