Yeni Baslicam Ama Bi Kac Sorum Var >

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve DirencXP tarafından 5 Ekim 2005 başlatılmıştır.

  1. DirencXP
    Offline

    DirencXP Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2005
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar
    oncelikle buradaki butun abilerime saygilar ve selamlar bende yakin zamanda body building sporuna baslamayi dusunuyorum ancak bi kac sorum var.

    1. boyum: 1.76 Kilom: 85 anladiginiz gibi kilo fazlam var oncelikle nasıl kilo verebilirim bu konuda yardım istiyorum.

    2. onceden 3 ay calismistim ancak kilom artti agirlikeri artirdim gucum artti ama hic bir kasimda 1 cm bile buyume olmadi bunun sebebi nedir.

    3. zayifladiktan sonra kondisyon amaci ile yaklasik 3 ay evde calismayi dusunuyorum aklimda 2 dumbell bide benc press aleti almak var bu onuda onerileriniz bekliyorum.
     
  2. Kausal
    Offline

    Kausal Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2005
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    1. sorunun cvb ı çok kolay cardio yap ve az ağırlık çok tekrar yap+ ii bi diyet
     
  3. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Sorularinin hepsinin cevabini aslinda forumda bulabilirsin yanliz kisaca.

    Kilo artma nedenin kaslarin artmasi ve yaglarin azalmasi dönmesinden kaynaklanabilir, beslenmenden kaynaklanabilir, yeterli derecede protein ve kalori alimini yukseltmemissindir.

    3. soru http://www.turkforum.dk/Forum/viewtopic.php?t=2359&highlight=evde
     
  4. Kausal
    Offline

    Kausal Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2005
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Despo yağlar kasa dönüşmüyo diye biliyroum :?:
     
  5. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Demek istedigim yaglarin azalmasi ve kaslarin artmasi.
     
  6. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    1. Haftada 3-4 gün 30-45 dakika cardio, dengeli-düzenli beslenme ( http://www.turkforum.dk/Forum/viewtopic.php?t=2499 4.mesaj ), haftada 3 gün ağırlık kaldırma

    2. İlk defa çalıştıysan kasların sıklaşmıştır, biraz daha devam etsen ölçülerinde bir artış olurdu.

    3. http://www.turkforum.dk/Forum/viewtopic.php?t=2359
     
  7. DirencXP
    Offline

    DirencXP Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2005
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar
    önerileriniz için hepinize teşekkür ediyorum.
     
  8. Kausal
    Offline

    Kausal Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2005
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Ee başladın mı bari çalışmaya :)
     
  9. onkirk
    Offline

    onkirk Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2005
    Mesajlar:
    156
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    ?

    herkese slmlar..sanırım sık sık karşınıza cıkıcam..bunun sebebi turkforum gercekten türkiyenin en iyi bb forumu..başka forumlarda bu kadar ilgi yok..burda herkes birbirine yardım etmeye çalısıyo..neyse ben de yeni baslıyo sayılırım..
    1,82 ve 74 kilo yani zayıfım..1sene çalıstım 6 ayda 81e kadar çıktım ama sonra bırakınca kaslarım saldı ve aldıım kiloları geri verdim....ben evde çalısıcam öncelikli hedefim kas kütlesi ama yağsız kütle için çok ii bi diyet programı ve ilaç desteği gerekiyo ve ben de ilk günden ilaç ve weight gainer falan almak istemiyorum..şimdi önümüz kış herşeyden çok yiyip yaza doğru yağları eritmek için diyet mi yapmalıyım yoksa yağsız kütle için mi bi diyet uygulamalıyım?cevaplarınızı bekliyorum...
     
  10. EyeSeeYou
    Offline

    EyeSeeYou Özel Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2005
    Mesajlar:
    509
    Beğenileri:
    242
    Ödül Puanları:
    0
    forumumuza hoşgeldiniz...mevcut konuların devamına yazmak yerine yeni konu açabilirsiniz....kg almak istiyorsanız, herşeyden çok yemek yerine seçici davranıp kaliteli karbonhidrat(yulaf,bulgur,mercmek,kuru fasulye,patates,makarna,her tür sebze-meyve) ağırlıklı beslenin...abur cubur, şeker ve doymuş yağdan uzak durun...zeytinyağı,ayçiçek yağı,balık yağı mutlaka tüketin...günde 5-6 öğün yiyin...haftada 3 kereden fazla antreman yapmayın...beslenme bölümüne de bir göz atın...
     
  11. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Re: ?

    Başkasının konusunu çalmayalım, lütfen bundan sonra yeni başlık açalım. Hem bu sayede daha çok kişi sorunuzu görmüş olur.
     
  12. mos
    Offline

    mos Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1- yediklerine dikkat et yağ şeker tuz ve bunlarıda içinde barından hamurdan uzak dur. zaten bunu becerirsen her türlü kilo verirsin. ancak hiç almada demiyorum. gün içinde zaten antremanınla birlikte yakacağın calorinin yarısını karşılayabilirsin hiç bir sorun olmaz. ekstra olarak cardio yaparsan bu sadece daha hızlı kilo vermene sebep olacaktır. çünkü sen zaten yediklerine dikkat ettikten sonra normal antremanınla da zayıflayabilirsin.

    2- iyi beslenmediysen doğal. çünkü body de hacim yapmak istiyorsan yeterli proteini almalısın. bunlardan sonra ii beslenmişsen bile zaten bu kadar kısa sürede vücudundaki değişiklikleri farkedebilmen mucize olur çünkü daha bu işin çok başındasın. body e yeterli zamanı verir vücudunun ihtiyaç duyduğu proteini de (yarısını etten almak koşuluyla) alırsan muhakkak büyüme gerçekleşecektir bundan şüphen olmasın.

    3- sana kalmış bir olay. sadece belli kasları çalıştırmak istiyorsan al tabi neden olmasın. ;)
     
  13. keloglan
    Offline

    keloglan Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2005
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    sen o ilk basladiginda vazgecmeseydin simdiye kadar devam etseydin agirliklarida arttirabilmissin alt yapin tam yavas yavas bu spora alisiyorken vazgecmissin, ilk 6 ay boydbuildge vücudun adaptasyon ayak uydurma acemilik süresidir, sonra vücut aldigi baskilarla gittikce kendini gostermeye baslar kaldiki üç ay gibi kisa bir süre çok azdi ama iyi basara saglamissin yazdigina gore bu sürede bile agirliklari arttirabilmissin sana tavsiyem en az 2 sene sab?ra çalis, yag yakayim derken kas yakmadan dengesiz beslenmeden uzak durarak çalismalara basla sonra yag yakici kardio hareketlere gecersin kosu bandi bisiklet gibi ama oncelikle amacin kas yapmaksa once iyi beslen hareketleri dogru yaptigindan emin ol zamanla agirliklar ve kuvvetler arttsin kas yavas yava? alttan deriyi iteklesin disari dogru hatlar belirginlessin sonra vücuttaki yaglari atmaya yönelikle girersin ve yaglari yakinca deriyi inceltince yaglardan temizleyip kaslarin kendini gosterir
     

Sayfayı Paylaş