yeni basladim bi sorunum var lütfen bilgili kişiler bakarmisiniz

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve crcrcr54 tarafından 21 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 10 üye.
  1. crcrcr54
    Offline

    crcrcr54 Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaslar merhaba ben 20yasindayim Üniveriste öğrencisiyim ve 3gun önce vücut geliştirme amaçlı spor salonuna yazıldim. Antrenör bi tanıdıkti ve beni direk başlangıç 2programinadan baslatti 2gun gittim ama suan kollarım fena şekilde ağrıyor tam açarken bugün dinlenmek için gitmemeyi düşünüyorum. Yeni başlayanlar icin normalmi yoksa bi yerde bi eksiklikmi var
     
  2. trkçrl
    Offline

    trkçrl Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2013
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    hamlık ağrısı çekiyorsundur bence git 1-2 haftaya ağrı geçmesse beslenmene göz at...
     
    oyunsevervatandas bunu beğendi.
  3. E.dilmec
    Offline

    E.dilmec Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2014
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    bende yeniyim gecen gun benzer bir konu bende actim kolumu acamiyordum spora gittim spor sirasinda hic birsey hissetmedim spordan sonra agri biraz hafifledi ertesi gun az bir agri vardi agriyan yerlere kas gevsetici surdum..Hamliktan dolayisadece
     
  4. IGO
    Offline

    IGO Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Gelişme kaydetmek için aceleci olmayın. Sabır her şeyin anahtarıdır.
    Nasıl ki doğar doğmaz direkt yürümeye başlamıyorsak, bu işin de başlangıç ve emek verme aşamaları var.
    Vücudunuz daha önce hiç alışık olmadığı şekilde hareketler ve ağırlıklarla karşılaştığından bu tür ağrılar, sızılar normal.
    "Çivi çiviyi söker" diyerek üzerine gitmeyin. Gün aşırı antrenman yapın. Ağır yüklerin altına girmeyin.
     
  5. crcrcr54
    Offline

    crcrcr54 Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam aynen dediğin gibi kolumu açamıyorum kas gevşetici iyi geldi mi sana. Ayrıca yorumlar için teşekkür ederim hepsini göz önünde bulunduracagim
     
  6. E.dilmec
    Offline

    E.dilmec Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2014
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    biraz olsun hafifletti
     
  7. oyunsevervatandas
    Offline

    oyunsevervatandas Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenim Gorevlisi
    Yer:
    Istanbul
    Agrimamasi anormal zaten. Aynen devam gecer yakinda megigine kuvvet hocam :)
     
  8. crcrcr54
    Offline

    crcrcr54 Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Saolasin kardeşim pes etmemeyi düşünüyorum zaten :) bugün kas gevşetici alacağım hocam
     
  9. Candot
    Offline

    Candot Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    126
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben ilk basta bir hafta kollarim bukulu gezdim. Laktik asit en iyi egzersizle dagilir, programa uyun keyfi ara vermeyin
     
  10. crcrcr54
    Offline

    crcrcr54 Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Anladım hocam haftada 2gun ara vereyim diyorum nasıl olur
     
  11. Candot
    Offline

    Candot Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    126
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Programin nasilsa oyle yap, iki gun calis bir gun dinlen diyorsa onu, bir calis bir dinlen diyorsa onu, o agrilar tamamen kasin sasirip travmaya girmesinden ibaret. Gittigin ilk antrenmanda neredeyse yok olacaklar ve ertesi gun hemen hemen hissetmeyeceksin bile.
    Kas gevsetici ben pek tavsiye etmem. Ama hap olanindan kesinlikle uzak dur. En hizli etki edeni sicak dusun altinda masaj yaparak o bolgeleri gerdirmek.
     
  12. crcrcr54
    Offline

    crcrcr54 Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah hocam saol
     
    Candot bunu beğendi.
  13. melihprlk98
    Offline

    melihprlk98 Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2014
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Yavaş olmalısın vücudunu spora alıştır ondan sonra yavas kilo da artırırsın program da ama önce 1. Programi yapmalîsın vücudun dengesini bozma zorlanirsin haksızmiyim abiler?
     
  14. g.s.oglu
    Offline

    g.s.oglu Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    tekstil
    Yer:
    istanbul
    Adaptasyonla baslaman gerekiyodu yanlis sistem bu direk programa gecilmez sakatlanma riskin. Bile cok. Yuksek yanlis..
     
  15. ua77ua
    Offline

    ua77ua Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence hafiften bi adaptasyon programi yapmaliydin 1-2 hafta kadar dusuk agirliklarla hamlik gitsin diye. Yuksek agirliga girme sakatlanma riskin fazla olur . Kademe kademe agirlastir antremanlarini. Zamanla vucudunuda daha iyi tanirsin .
     
  16. 22burak22
    Offline

    22burak22 Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu ilk 1 ay protein ve karbonhidrat aliminina dikkat et antreman sobrasi kaslardaki yaralanmalar 38 saat sonra iyilesir bu surecte iyi beslenmen gelisimin icin cok iyi agrilarina gelince de çok normal alişmadigin icin vucudun tepki veriyir bu iyi birsey sakat gibi hissettiginden eminim =) . 2 hafta hafif kilolara gir ama sakin ola ki agriyor diye gitmemezlik yapma sakat kalmazsin merak etme.
    --- Mesaj birleştirildi, 2 Ekim 2014 ---
    Ağır kilolara girme hatta ilk 3-4 gün 2 set yap tüm hareketleri.
     
  17. Eray egs
    Offline

    Eray egs Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yeni başlayanlara tavsiyem p90x sizi öldürür ama muhteşem garantili bir program .güç dayanıklılık jas kütlesi için p90x
     

Sayfayı Paylaş