Yeni Basladim Bazi Sorularim var

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve by_deViLs tarafından 13 Temmuz 2006 başlatılmıştır.

  1. by_deViLs
    Offline

    by_deViLs Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkdşlar herkese seLam, dün ilk olarak body yapmaya başladım, salona kayıt oldum, haftada 3 gün çalışıcam, ilk olarak biisklet ve koşu bandında 1 saat kadar çalıştırdı hoca, benim sorunum zayıf olmam ve ince bir vücuda sahibim. 1.78 BOY 60 kilodayım. Pek bilgiye sahip değilim bu konularda, ilaçlardan tozlardan filan söz etmişsiniz, Ben ne yapmalıyım ? Ne yemeliyim, ne içmeliyim, nasıl çalışmalıyım!!! ilk önce ana hedef kilo almak, tabiki kilo alırkende kas yapmak!!! yardımcı olursanız sevinirim!!! Ve ne kadar zaman çalışırsam vücudumu toplayabilirm!???

    Yardim diye baslik yasak!

    Bodyforumtr.com Ekibi
     
  2. NEFELIS
    Offline

    NEFELIS Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    422
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    hocanın işine karışmak gibi olmasın ama 1 saatlik bisikleti zayıflamak isteyenler koyuyor antremanlarına bu senin kilo almanı engelliycekdir. ben 10 dk kardiyo yapdım ilk 3 hafda ısınma yerine sonra onuda bırakdım ağırlığa girmeden esneme yapıyorum o kadar.hem nerde görülmüş bodicinin bisiklete bindiği.bu adet spor salonlarında biraz abartılan bişey bence.

    beslenme konusunda şimdiden toz hap vs peşine düşme derim önce beslenmeni düzenle kahvaltılarını sıkılaşdır günde en az 5 öğün yiycek şekilde bi kendini ayarla bunları yapana kadar zaten 1 ay gecicek.protein ağırlıklı beslenmelisin günde 2 öğün et tüketmelisin mümkün olduğu kadar cokca yemek yemeye alıştırmalısın kendini.

    bikaç hafta ağrıların olucakdır moralini bozma

    ayrıca forumlarda araştırma yap konuyla ilgili herşeyi oku çok daha faydalı bilgiler bulucaksın
     
  3. by_deViLs
    Offline

    by_deViLs Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynı şeyi hocaya bende soledim, ben kilo almaya çalışıyorum, alayım derken iice zayıflamayayım dedim, işte kondisyon falan filan bişeyLer soledi, 2-3 hafta bole yapalım dedi, açılsın vucut filan, bnde he dedim geçtim, işine karışmak gibi olmasın die, arkdşım ne önerirsin sanah öğle akşam yemeklerinde gıda olarak, forumu filan okudum sabah yumurta filan dio, 7-8 yumurta, benim ömrü hayatımda en fazla yediğim yumurta 3 :D haftada 3 gün gidiorum, pazartesi çarşamba, cuma antrenmandan önce sonra ne önerirsiniz, geceleri yatarken filan ? Kafaya koydum kiloa lıp kas yapmam lazım, olmuo bole ince ince yau
     
  4. NEFELIS
    Offline

    NEFELIS Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    422
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    benim kardiyo yapmamın sebebi ağırlığa girmeden önce adam gibi isinmayı bilmememdi kandolaşımını hızlandırma vücüt sıcaklığını arttırmakiçin 10 dk bisiklet şimdilik yap.daha sonra bırak ve ağırlığa girmeden esneme ve boş bar kaldırma yaparak ısın.1saat bisiklet çok

    öle 7-8 yumurta istesende yiyemezsin bu aşamada miden kaldırmaz yesen bile sindirmez.ben hersabah 1 yumurtayla başladım şimdi 2 tam yumurta 1 ak yiyorum.kahwaltı çok önemli kesin boş geçmemen gerek kahwaltıyı yapabildiğin kadar ağır yap.o snei öğleye kadar tutar öğlen 1 gibi yine ye mesela ben bodye başladıkdan sonra öğle yemeklerinin porsiyonlarını yarım porsyom arttırdım iş ortamında dışardan söylüyoruz yemekleri mesela 1 porsyon iskender yerken artık 1.5 iskendir yiyorum yada döner ,köfte vs gibi şeyler porsyonları hep yarımşar arttırdım ondan sonra saat 5-6 gibi yine acıkıyorum ozamanda marketden yarımlitre süt 2 probis birde muz yiyorum bu 1. ara öğün bunda 600-700 civarı kalori alıyorum sonra 8-9 gibi antreman antremanda powarade içiyorum cıkıncada yarım saat içinde akşam yemegine oturuyorum pilaw makarna gibi karbonhidrat alıyorum bunn yanında tavuk et yada köfte gibi hayvansal protein de alıyorum gecede 12-1 gibi yatmadan süt ve muz yiyorum bu 2. ara öğün oluyor buda 400 civarı kalori alıyorum.toplam 5 öğün 3000 kalori civarı ediyo

    1.5-2 aydır bu şekilde besleniyorum gördüğündibi pek profesyonel değil malum iş ortamı ama yinede 1.5 ayda 5 kilo aldım buaşamada önemli olan yağlanmamakdan çok yeterli protein almak.ama bi 2 aysonra bi 5 kilo daha aldıkdan sonra yağı 0 a indirip karbonhidratıda azaltıcam.şuan bulduğum herşeyi yiyorum
     
  5. by_deViLs
    Offline

    by_deViLs Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1,5 ayda 5 kilo süper, helal olsun, verdiğin bilgiler için tskr ederim. Uygulmaya başladım. Bide bu balık yağlı,arı poleni hapları filan var, bunlar işe yarıomu, iştah açıo kilo aldırıo filan diolar ? Ne kadar doğru
     
  6. NEFELIS
    Offline

    NEFELIS Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    422
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    2-3 günde bir oneaday yada supradin tarzında vitamin hapı kullanabilrsin dierlerini boşver

    eminim faydası vardır tabi onlarında ama bana faydasından daha çok ticari amaç içeriyo gibi geliyo
     
  7. poseidon
    Offline

    poseidon Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İZMİR
    ortalama 2500 kalorilik diet:
    sabah: 1 bardak süt,3yumurta beyazı,1 kibrit kutusu betaz peynir,1kase yoğurt,1 avuç kuruyemiş(fınık ceviz badem)1kase yulaf ezmesi,çay/bitki çayı
    öğlen:1-2 porsiyon tavuk/balık yada kırmızı et,1porsiyon makarna/pirinç/börekyada haşlama patates,ayran,yeşil salata,meyva/sütlü tatlı
    ikindi:1 kase yoğurt yada 1 bardak süt,1 adet hindili/tavuklu yada ton balıklı sandviç
    akşam:1-2 porsiyon sebze, 1porsiyon ızgara et,meyva
    gece:ballı muzlu süt :idea:
    sanırım yolun başında olanlar için ideal kas geliştirme diyeti
     
    Morphling bunu beğendi.
  8. by_deViLs
    Offline

    by_deViLs Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bugün body de 2. günüm 10 dk koşu bandında ısındım, daha sonra ağırlık bölümüne geçtik. Şu anda baya bi ağrı var kollarımda omzumda, kollarmı bile kaldıramıyorum desem yalan olmaz.Bişe sorayım size, ağırlıklarla çalışırken kollarımda ve göğüs kısmında hafif titreme oluyo.Hocaya sordum zayıflık ve hamlıktan dedi, zamanla geçermiş. bİde ilk yatarak ağırlık kaldırıken yüzümün sağ tarafında uyuşma karıncalanma oldu ama daha sonra geçti. Basınctan olabilr dedi hoca. Karnım acıktı şu anda makarna yoğurt yiorum ..! kiLo almam lazım kiLooooooo :))
     
  9. thranduil
    Offline

    thranduil Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2006
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    titremenin sebebi hocanın da dediği gibi hamlıktandır büyük ihtimalle, bi de antrenmandan önceki öğünde biraz az karbonhidrat almandan olabilir... yüzündeki uyuşma da hareketin sonunda nefesini tutup vermemenden olabilir, nefes olayı bu sporda çok ama çok önemli unutma,nefesini düzgün ayarla... son olarak bence de koşu bandında çok yorma kendini, ben 3 dk koşuyordum ve biraz da esnetme yapıyordum yetiyordu.... nefelis in de dediği gibi boş barla ısınman daha faydalı olacaktır...kolay gelsin..
     
  10. NEFELIS
    Offline

    NEFELIS Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    422
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    omuz kasların gelişdikce titreme azalıcak

    nefes alma konusu önemli ağırlığı basarken nefes vericeksin bu çoğu spor için aynı ve çok faydalı bi teknik bunu uygularsan hem antreman esnasında nefessis kalmıycaksın şişme olmuycak hemde kaslara daha iyi oksijen taşındığı için daha verimli çalışıcak.mesela o sırt üstü ağırlık kaldırmada (bench pres) ağırlığı yukarı iterken nefes vericeksin aşağı indirirken alıcaksın.yani zorlanırken nefes vericeksin her hareket için geçerli.
     
  11. by_deViLs
    Offline

    by_deViLs Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şu anda kollarımda et kesilmeler oldu, ama sol kolum sağ koluma gore çok daha feci, sol kolumun iç tarafında ki kas elimle bile ellediğimde çok aşırı gergin hissedebilyorum. metal tel gibi . kolumu açıp gerdiremiyorum. bu normal mi. ewt dün boş barla başladım zaten çalışmaya. bu gerilen kasları hafifletmenin bi yolu varmı. sol kolum berbat cidden
     
  12. NEFELIS
    Offline

    NEFELIS Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    422
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    sen yine iyi durumdasın ben ilk antremanımda bayılıyodum :oops: başım gözüm kararmışdı :roll:

    iyi dinlen mumkünse bol bol yat uyu bu ağrının tedawisi yok ağrıcak ağrıcak geççek

    direncini kaybetme
     
  13. by_deViLs
    Offline

    by_deViLs Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya benim sol iç kol kasım çok felaket gerildi!!! yokmu bi çaresi!!! :cry:
     
  14. gorgeouskykhan
    Offline

    gorgeouskykhan Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    660
    Beğenileri:
    71
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    for about more info, please look my website on you
    Yer:
    the gorgeouskykhan home center
    bunu sağlık bölümüne sor kardeş...

    sağlık bölümündeki uzman doktor seni yönlendirir...
    aslında yapılacak belli;
    1. ya fizyoterapist doktora gidecen
    2. ya bekleyecen geçmesini
    3. ya da sıcak su ile ısıtılmış bezi koy koluna rahatlarsın ; elin yanana kadar yani ısıya dayanabildiğin kadar sıcak olsun ; bunu tekrarla günde 5-10 dk, iyi gelir ; benim bu tarz vardı ; iyi geldi yoksa sadece ağrı kesici, kas gevşetici ; hap-krem etkisi az gelebilir...
    saygılar, geçmiş olsun... ;)
     
    Morphling bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş