Yeni basladim artisim nasil sizce

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Btrvysl tarafından 27 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Btrvysl
    Offline

    Btrvysl Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaslar asil programima baslayali 10 11 gun oldu agirliklarimdaki artis soyle(ilki ilk gun ikincisi suanki agirlik)
    Tel curl 26-32, bench press 20-25, leg press 30-50, leg extension 26-38, leg curl 20-38, lat pulldown 32-38, seated row 26-38 , enseye dumbell press 5-12.5 . Beni en cok etkileyen hareketler bunlar bunlarin disindakilerde artis var ama daha ara hareketler gibi olduklari icin yazmadim. Sizce artis oranlarim nasil ayrica hazirlik surecim ve programim toplam 20 21 gun ediyor 72 kiloydum basladigim gun ve simdi 74.5 kiloyum ekstra yaglanma gormuyorum kas olarak aldim sanirim. Beslenmem gayet iyi protein tozunu gerek gormedim zaten gunluk butun besin ihtiyaclarimi karsiliyorum yemekten vs. Yorumlarinizi bekliyorum onereceginiz seyler varsa onlarida yazabilirsiniz gerek beslenme gerek calisma esnasindaki hareketlerde vs simdiden tesekkurler yorumlariniz icin.
     
  2. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Izolasyon hareketlerde agirlik artisini konusamayiz. Bir yere gelirsin, ondan daha fazla arttirmak sakatlayici olur.

    Bu 10 gundeki artis seni gaza getirmesin. Vucudun daha fazla agirlikla calismayi ogreniyor sadece. Artis durunca arttirmak icin kendini zorlama.

    Ve yavastan al. Haxirlik surecinde agirlik arttirmaya calisma. Hareketlerin dogru yapilisina odaklas.

    Bugun antreman yaptin mesela. Eve gidince internetten videolari tekrar izle. Formunu gozunde canlandir. Bunlar agirliktan daha onemli.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. Btrvysl
    Offline

    Btrvysl Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Cevap icin tesekkurler zaten fazla agirliga girip calismiyorum sakatligi goze alamam yillardir spora yazilmak istiyordum bu sene yazildim ve sakatlanarak baslamadan sporu sonlandirmak istemem girdigim agirliklar forumda okuduklarima gore seciyorum yani her setin son 2 3 sayisinda beni zorlayan gercekten ter attiracak sekilde seciyorum.
    Gerek internet gerek salondaki hocalarimdan bilgilenerek hareketleri hakkini vererek yapmaya calisiyorum. Salonda bende goruyorum hareketi lalettayn yapip gidenleri ki hicte sevmem ben gercekten bir bodyci olmak icin yazildim maksadim kaslarimin bolumlenmesinden ziyade vucudumun irilesmesi.
     
  4. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Yolun acik olsun o zaman. Antreman gunlugu bolumunde baslik acarak antremanlarini bizlerle de paylasabilirsin.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. Btrvysl
    Offline

    Btrvysl Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Tamam cok tesekkurler acacagim simdi.
     

Sayfayı Paylaş