Yeni başlayanlar kuvvet artırımı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ulvi.01 tarafından 28 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ulvi.01
    Offline

    ulvi.01 Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Arkadaşlar vg ye başlayalı bir kaç ay oluyor yeni programımda bölge bölge çalışıyorum. Haftada beş gün gidiyorum 3 gün çalışıp sonra ki günler başa dönüyorum gögüste omuzda bacakta ve sırtta ilk hareketleri ağır girebiliyorum fakat daha sonraki hareketlerde vucudum acı çekmesine ragmen agırlık arttıramıyorum vücudum ekto 1.89 82 kiloyum fakat zayıf gözüküyorum hacimlenmem gerektiginide göze alırsak sizce gittiğim gün sayısını mı azaltmalımıyım yoksa zamana mı bırakmalıyım çünkü bu programa ve vg ye yeni başladım sayılır ağırlık artıramazsam sizce sıkıntı olur mu yoksa başlangıç aşamasında herkesin yaşabilecegi şeylerden mi ? sonuç olarak antrenman günümü mü azaltmalıyım yoksa agırlık artırımını ileri seviyede mi sıkıntı etmeliyim 21 yaşındayım beden eğitimi okuyorum kondisyon sorunum yok ve antrenman yapmaktan zevk alıyorumç
     
  2. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.334
    Beğenileri:
    6.157
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Haftada 3 gün full body yap,forumda başlığı var ordan kendine uygun bir program çıkarabilirsin.
     
  3. ulvi.01
    Offline

    ulvi.01 Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Teşekkürler daha önceki programım öyleydi. okuduğum bölümden bugune kadar ki araştırmalarımdan ve arkadaşlarımın gelişiminden gördüğüm kadarıyla bu programı uygulamaya karar verdim ektomorfum ve yapmak istediğim şey hacimlenmek bir çok kişiye göre fuul body yapmak daha avantajlı ama ben haftada 5 gün gittigim için her bölgeyi 4 günde bir çalıştırıyorum yorgunluğum yok realitede hareketleri yaparken sorun yaşıyorum. örnegin benc preste 1 antrenmanda 7.5 girdim 3 antrenmanda 17.5 yaptım ve bu gögüs önkol çalıştıgımda ilk hareket benim sorunum örnegin gögüs antrenmanında 4 hareketi bitirditen sonra 5 hareket kol için ez barl curl (egik bar) hareketini 3 antrenmandır 2.5 kiloda çalışıyorum ve 5 kilo takarsam 5 yada 6 tekrar çıkabilirim sizce sorun fazla antrenman yapmam mı yoksa agır girmem mi ilerde kolda da başarıyı yakalayabilir miyim çünkü geliştiğine inanıyorum?
     

Sayfayı Paylaş