Yeni Başlayanlar için Beslenme Programı.

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve corpit tarafından 28 Ekim 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. corpit
    Offline

    corpit Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1. Hafta Beslenme Programı
    KAHVALTI ( 08.00 ) : Büyük kasede tahıl (örn. Yulaf ezmesi 50 gram ) yanında 250 mlt. Kaymağı alınmış yağsız süt ve 3 yumurta beyazı , yanında 15 gram süzme peynir ve 1 (1 tatlı kaşığı) zeytin yağı . Kalori : 500 Protein : 45 Karbonhidrat : 52 Yağ :14 (Endişe etmeyin çünkü kahvaltı gün içindeki en sağlam öğününüz , vücudunuz kısa zamanda yediklerinizi yakacaktır .) + ( MuscleTech NitroTech Hardcore Bir Ölçek 28.5 gr. )

    ÖĞLE YEMEĞİ : ( 13.15 ) 100 gram makarna yanında 75 gram yağsız tonbalığı ve 1 dilim buğday ekmeği . Aynı zamanda küçük bir kasede salata içinde 1 tatlı kaşığı zeytin yağı . Kalori :420 Protein : 28 Karbonhidrat : 41 Yağ : 11

    ÇALIŞMA ÖNCESİ (90 - 120 dakika önce) : ( 16.00 ) 100 gram tavuk göğsü yanında 100 gram pirinç . Kalori : 300 Protein : 30 Karbonhidrat : 30 Yağ :4 (En ideal çalışma öncesi kombinasyon eşit miktarda protein ve karbonhidrat alma şeklindedir çünkü çalışma öncesi öğünde aşırı olmayan uygun miktarda kalori alma ihtiyacı yanında , öğün yüksek oranda sindirilebilir olmalı ve insülin oranında ani bir artış meydana gelmemesi için aşırı olmayan miktarda karbonhidrat alınmalı .)
    · ÇALIŞMA SAATİ PAZARTESİ SALI PERŞEMBE CUMA 18.00 ‘ dır.

    ÇALIŞMA SONRASI(HEMEN SONRA) : 100 gram weight gainer tozu yanında 250 mlt. Yağsız süt . Kalori: 487 Protein : 30 Karbonhidrat : 77 Yağ :10 (Bu zamanda çalışma sonrası ilk öğününüz supplement( ek beslenme ürünü ) olmalı ; bu sayede sisteminizde hızlı bir şekilde glikojen depolanması ve yenilenme süreci başlar .)

    2 SAAT SONRA : 100 gram fırında pişirilmiş patates yanında 75 gram tavuk göğsü , 1 dilim buğday ekmeği , yanında küçük bir kasede salata , salatanın içinde bir tatlı kaşığı zeytin yağı . Kalori : 455 Karbonhidrat : 60 Yağ : 9 (Vücuduz şiddetli ağırlık antrenmanından sonra hala büyük miktarda kaloriye ihtiyaç duyuyor ve siz de bunun avantajlarından faydalanmak isteyeceksiniz).

    AKŞAM YEMEĞİ : 100 gram pirinç yanında suyun içine bırakılmış 50 gram ton balığı , 25 gram süzme peynir ve bir dilim buğday ekmeği ve küçük bir kasede içinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı bulunan salata . Kalori : 320 Protein : 20 Karbonhidrat : 40 Yağ :8

    YATMADAN ÖNCE : 75 gram Weight Gainer tozu yanında 250 mlt. Süt . Kalori :390 Protein : 25 Karbonhidrat : 57 Yağ :5 (Kalori ,protein , yağ ve karbonhidrat bakımından daha fazla kıstınız . Bu zamanda metabolik hızınız en yavaş durumunda)
    Evet arkadaşlar yeni başladım bu spora ve bu programı yaptım kendime uygun bir şekilde. Programa ekliyeceğiniz veya çıkaracağınız birşey varsa belirtip yardımcı olursanız çok tşk ederim şimdiden. Bu haftalık programdır her hafta kalori - protein - karbonhidrat - yağ olarak programa ekleme yapıcağım orantılı bir şekilde öğünlere yayarak.. Düşüncelerinizi beklemekteyim...
     

Sayfayı Paylaş