Yeni başlayanlar için 1. seviyede vücut geliştirme programı

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Bloodtiger tarafından 8 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Bloodtiger
    Offline

    Bloodtiger Yeni Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Temel prensip:tüm egzersizler 4 set 12 tekrar her set arası dinlenme 1-3 dk.dumbelllls
    Pazartesi: Göğüs-Arka kol
    Göğüs egzersizleri:
    1-Düz şınav- her sette en fazla 15-20 tane
    2-Three-point şınav:bir ayağınızı diğerinin üstüne yerleştirin ve şınav çekin.
    3-Dambıl pres:yere uzanıp dambıl kaldırma.
    4-Decline şınav:Ayaklarınızı bir sehpanın üstüne koyun ve şınav çekin.
    5-Triceps şınav:ellerinizi birbirine yaklaştırın ve şınav çekin.
    Arka kol egzersizleri:dumbelllls
    1-Dumbbels triceps extensions:enseden dambıl kaldırma.
    2-Triceps kickbacks:sol elinizi sehpaya dayayıp,sol dizide sehpanın üstüne koyun ve dambılı sağelinizle arkaya ittirin.
    3-Triceps dips:2 sandalye arasında eğilme.
    Her gün bir program vereceğim.İsteğe bağlı olarakta beslenme programı yapabilirim.
     
    drokin bunu beğendi.
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Yeni baslayan biri bacak calismiyor mu????
     
  3. Bloodtiger
    Offline

    Bloodtiger Yeni Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Benim uyguladığım programda bacak uygulamaları yok onun yerine kardiyo var yani koşu 2-3 gün koşu yapsan hem kondisyon hemde bacak kası kazanırsın.
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Yeni bir akim filan mi gelistiriyorsun? Bu sistemle calistirdigin ogrencilerin var mi? Varsa quad ve hamstring fotolarini alabilir miyiz?
     
  5. Bloodtiger
    Offline

    Bloodtiger Yeni Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Öyle olmasını isterdim yani öğrencilerimin olmasını ama şuan ben tokatın zile ilçesindeki zile fen lisesinde okuyorum adamlar bize burda nefes aldırmıyolar ama ben fen lisesinde okuyorum diye çok başarılı biri deilim en azından burdakilere göre orta seviye bir öğrenciyim o yüzden öğrenci vb işleri yok sadece okulda ve bu forumda benden tavsiye ve program isteyen arkadaşlarım var akım demişsin evet kendi çapımda pek fazla birilerine bağlı kalmadan sadece bana ve benden yardım isteyenlere has bir akım oluşturmaya çalışıyorum kapım yardım isteyen tüm kardeşlerime açıktır.
     
  6. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Oncelikle cikardigin programdan ve diger programlara yazdigin yorumlardan tecrubesiz yeni baslayana oldugun ortada. Benim tavsiyem tavsiye vermeden once kendini gelistirmen, unutma verdigin verecegin yanlis tavsiyeler insanlara pahaliya mal olabilir.

    Gel sen biraz pis hatta yan bu forumda sonra dervislik yapmaya basla.
     
  7. Bloodtiger
    Offline

    Bloodtiger Yeni Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Benim verdiğim tavsiyeler doğrusunda hastalan sakatlanan bir kişi daha olmadı olsaydı şuan bu işlerle uğraşmazdım.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 14:43 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 14:40 ----------

    Hemde eğer konu başlığına dikkat etseydin bu programın yeni balayanlar için uygun olduğunu anlardın.
     
  8. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Bu program yeni baslayan icin uygun degil, yeni baslayanlar icin zaten forumda konu mevcut

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...leri-pano-seklinde-resimli-anlatim-42546.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...nlar-icin-1-2-program-yapilis-sekli-8672.html

    Konu yanlis yonlendirmede bulundugu icin kilitliyorum.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş