Yeni Başlayanlar için Çalışma Programı..

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Tarık_32 tarafından 22 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Tarık_32
    Offline

    Tarık_32 Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle herkese Selamnun Aleykûm
    Bi siteden kendime 1 hafta önce bu ürünü aldım ve bodyforumtr nin çalışma programını uygulamaya başladım doğrumu yaptım yanlışmı bilmiyorum yardım ederseniz çok sevinirim, ürünün resimi budur..
    [​IMG]

    1 Haftadır şu programı uyguluyorum;
    1,25 * 2 bar takıyorum çubuk ile toplam ağırlık 3,5 kg oluyor.

    1. Gün:
    Dumbbell Bench Press X 20
    Dumbbell Flyes X 20
    Dumbbell Bench Press (Close) X 15
    Dumbbell Pullover X 30

    --

    Dumbbell Curls X 20

    Hammer Curls X 20
    Dumbbell Preacher Curls X 15

    2.Gün
    Neck Dumbell Press X 20
    Latarel X 20
    Arnold Press X 20
    Dumbbell Lateral Raises X 15
    Lying Dumbbell Extensions X 20
    Dumbbell French X 20
    Dumbbell One Kickbacks X 30

    bodyforumtr nin programını yapmaya başladım 1 haftadır, her akşam 22 ile 24 arası bu programı uyguluyorum fakat zorlandığım oluyor bu sayıları fazlamı tuttum aşırıyamı kaçtım diye düşünmeden edemiyorum yardım ederseniz çok sevinirim bu sayılarda yaptığım yanlış varmı kendim belirledim uyguluyorum..

    Dün ise extra olarak Bacak programını uygulayayım dedim Buradaki;

    http://www.bodyforumtr.com/threads/...ılış-şekli-resimli.12907/?p=125553#post125553

    X 15 yaptığım anda bacaklarımı hissetmemeye başladım aşırı yüklendim sanırım kaslar ağrımaya başladı dünden beri, bacak kaslarım zayıf sanırım, bacak konusundada yardım ederseniz çok sevinirim..

    ilginize çok teşekkür ederim..
     
  2. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.423
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    kilo artırman gerektiğini vücut sana hissettirir zaten. mesela 3.5 kilo ile dambıl curl ya da göğüs press, bir kaç gün sonra seni zorlamaz. vücuıt sana "sen bunu 5 kg yap" der. ama bazı hareketlerde vücut istese de aşırı arttırma. mesela lateral raise, gibi... bacakta zorlanman normal, ben ilk ağırlıksız çalışmıştım, 3 gün bacağımı oynatamadım. şahsen bir süre daha hafif ağırlık çok tekrar devam etmeni isterim. ayna karşısında çalışman da iyi olur. hareketi tam yaptığından emin olman için... şimdilik naçizane tavsiyelerim bunlar... teknik ayrıntıları diğer yorumlara bırakayım.
     
    Tarık_32 bunu beğendi.
  3. Tarık_32
    Offline

    Tarık_32 Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, söylediklerinizi dikkate alacağım.
     
  4. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.423
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    eyvallah, ek olarak, program belirlemenin yanında, işte o teknik detayların yazılı olduğu konular da var. hangi hareketi nasıl yapmak gerektiği vs. haftada kaç kez çalıştırılması, beraber çalıştırılacak kaslar,, çalıştırılmayacak kaslar..
    bir de 30 tekrar çok fazla olur. alıştırana kadar en fazla 15-20 iyidir.
     
    Tarık_32 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş