Yeni Başlayan Birisi için Ağır Programmı ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve lehman4499 tarafından 12 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. lehman4499
    Offline

    lehman4499 Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    bundan önce evde 6-7 ay düzenli şınav çektim göğüslerim ve tricepslerim belli oranda gelişti şimdi spor salonuna başlayacağım ve ilk ay fullbody program yapmayı dusunuyorum

    Deadlift 3x5 - Squat 5x5
    Overhead Press 5x5
    Barfiks 3xF - Barbell Row 5x5
    Bench Press 5x5
    Barbell Curl 4x8
    Hummer Curl 3x12
    Triceps pushdown 4x8
    2 Benc Arası Dips 4X8

    Sizce program ideal mi ?
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Hayır, çok yoğun. Bu tarz çalışmak istiyorsan fierce 5 programı var. googleda aratıp bulabilirsin. Tam senlik.
     
  3. Mr X
    Offline

    Mr X Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    264
    Beğenileri:
    88
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Barbell row ve bench press de on kol ve arka kollar guc kaybeder bu yuzden barbell curl hammer curl ve pushdowndan verim alamazsin ayrica yeni basladigin icin 5 tekrarli antrenmanlar sana gore degil bence vucudun isinsin once bir ilerde agirlik arttiramayacagin noktaya gelince full body ye gecersin
     
  4. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Birçok etkinliğini ispatlamış yeni başlayan programı 5 tekrarlıdır. Starting strength, stronglifts, fierce 5, icf 5x5 vs...
     

Sayfayı Paylaş