Yeni başladım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve crixte tarafından 2 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. crixte
    Offline

    crixte Üye

    Katılım:
    1 Mart 2011
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben VG ye yeni başladım 1 ay oldu neredeyse aklıma takılan sorular var forumda araştırdım ama istediğim cevapları bulamadım şimdi öncelikle bir program yapmayı istiyorum fakat hangi hareketleri nasıl çalışacağımı bilmiyorum aşağıdaki kas gruplarını 2 ye bölüp öyle çalışmak istiyorum yani dinlendirerek çalışmak için sizce 1. gün hangilerini 2. gün hangilerini çalışmalıyım birde antreman sırasında 0.5 lt suya yarım limon sıkıp içine 7 küp şeker atıyorum sizce zararlımı antremandan çıkarçıkmazda yaklaşık 100 gr. yer fıstığı yiyorum eve varıncada mercimek çorbası yada 3 tumurta yerim sizce nasıl?
    Göğüs Biceps Bacak Triceps Boyun Bilek Karın Omuz Sırt-Kanat Trapez Baldır Kalça
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    ben boyle yapıyorum

    salı: gogus- bıceps
    perş: omuz - arka kol
    cmts: sırt bacak

    pzts çarb cuma kondısyon

     
    crixte bunu beğendi.
  3. PeRTH
    Offline

    PeRTH Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2011
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yeni başladıysan bölgesel çalışma derim önce bir ısınma programıyla başla ki kasların hareketlere alışsın sana bi prog verim benm yaptığım hareketler.
    Bench press
    polaris
    omuz press makina
    omuz yan açış
    lat pulldown
    mideye makara çekiş
    dumbell curl
    pushdown
    french dumbell
    leg extion
    leg curl.
    Bu prog. la çalış 1 ay idare eder sonra bölgesel çalş .
     

Sayfayı Paylaş