Yeni Başladım Yardımınız Lazım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve KaanTam35 tarafından 8 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. KaanTam35
    Offline

    KaanTam35 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle herkese merhaba. Aranızda yeniyim bu spora tam bir ay önce başladım 1 hafta spor salonuna gittim ve kasık ağrısı yüzünden bir hafta sonunda bıraktım fıtıktan şüpheleniyordum ama sadece lenf bezi şişmesiymiş yinede alt karın çalışamıyorum... Bir hafta önce tekrar başladım ve bu 9. günüm, 1.66 boyunda 50 kiloda 15 yaşında bir 9. sınıf öğrencisiyim bana verilen programa uymaya çalışıyorum ve programım 9 hareketten oluşuyor: Kondisyon bisikleti, eğilip kalkma 3 set 10 tekrar, bench press 3 set 8 tekrar 20 kg, dumbell flying 3 set 8 tekrar 5er kg, pull down the front 4 set 8 tekrar 20 kg, dumbell curl 5kg 3 set 6 tekrar, omuz çalışması makinede 4 set 8-8-6-6 20 kg, arka kol çalışması makinede 3 set 8-6-6 tekrar ve mekik 2 set 30-30. Benim böyle bir programım var çok ağır değil ama baya faydasını gördüm kolda bir haftada 3 cm artış oldu ve bu spordanda çok mutluyum, severek yapıyorum buna başlamadan önce çok araştırma yaptım boy uzamasında etkili olurmu diye ama bir zararını görmedim ancak ağırlıkları yavaş yavaş arttırıyorum mesela eğilip kalkmayı 5 er kiloluk dumbell larla yapıyorum ve içime bir ukte düştü kasların yeterli proteini aldığından emin değilim okuldan dolayı hergün yumurta yiyemiyorum ama bir ton balığı ve tavuk her gün yiyorum yinede ;

    Gelişimim etkilenir mi? Ağırlıklar, çalışma programım nasıl? Biraz uzun yazdım ama eğer cevaplarsanız çok mutlu olurum şimdiden herkese teşekkürler...
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    alıcağın yeteri kadar protein miktarını hesapla istersen kilona göre belli bir gram düşüyordu ama bence sabahları haşlanmış yumurta çok güzel protein kaynağı eğer alabilcek duruma gelirsen çok iyi.Tavuk yemen süper protein kaynağı.Hergün düzenli protein alman gelişmende yararlı oluyor.Çalışma programın iyi , Body konusunda bir hedef belirle vücudunu ne hale getirmeyi planladığını veya ne amaçladığını buna yönelik çalışma için bu ay bitince antrenörüne danış ona göre bir program alırsın.
     
    KaanTam35 bunu beğendi.
  3. KaanTam35
    Offline

    KaanTam35 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya işte bende yeterli protein alıp almadığımdan şüpheleniyorum okuldan dolayı sabahları yumurta yiyemiyorum ama süt peynir tavuk falan alıyorum programım yavaş yavaş arttığı için boy uzamasından korktum. Acaba bacak çalışırken ağırlık taşımasam mı?
     
  4. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Squatı ağırlıksız yap , Deadlift hareketi yapma boy uzamana engel olan hareketleri yapma bu konu çok tartışıldı konuda bi araştır bak daha bazı hareketlerde boy uzamaya engel onları uygulamamaya bak , peyniri lor ye , tavuk zaten yeteri kadar protein veriyordur.Protein az alıyorum diye korkma...Hergün tavuk yiyorsan yeterli bence..
     

Sayfayı Paylaş