Yeni Başladım,Yaptıklarım Doğru mu?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve brtysl tarafından 5 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. brtysl
    Offline

    brtysl Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Merhabalar.ben 21 yaşındayım.adım berat.öğrenciyim.boy 187 kilo 83.siteyi takip ettim birçok şey öğrendim.flexor hocanın evde dambılla yapılabilecek bir programı vardı.onu bir hafta uyguladım şimdi ikinci haftaya girdim.sadece evde çalışacağım.flexor hocanın http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-sadece-2-adet-dumbell-t8554.html linkindeki programıyla.elimde 20kglık deltanın dambıll seti var.bir de size beslenmemden bahsedeyim.
    SABAH: 3 haşlanmış yumurta 2 salatalık 1 domates bir bardak çok az şekerli çay
    ÖĞLE: okulda çıkan bir sulu yemek artı pilav salata oluyor genelde.suyunu içmiyorum sadece tanelerini yiyiyorum artı pilavı bitiriyorum.bazen de arkadaşlarla bir dürüm yiyiyorum artı şalgam (okulda yemediğim günler)
    EVE GELİNCE (saat 3 4 gibi) : spor yapmayacagım gün bir dolu tabak makarna artı salatalık domates tarzı sebzeler.
    Spor yapacağım gün bunlara bir tane de ton balıgı ekliyorum
    İki saat sonra verdiğim linkteki programı uyguluyorum(başlamadan once 2 bardak su içiyorum).program bittikten 40-60 dk sonra yaklaşık 200 gr haşlanmış tavuk ya da et artı domates soğan vb şeyler yiyiyorum.tavuk ya da et az oldgnda yumurta ya da ton balıgıyla takviye yapıyorum
    Beslenme programım aşağı yukarı böyle.
    Sizlere sormak istediğim yaptıgım uygulamarda bir eksik var mı ya da yanlış gördüğünüz şeyler neler.bu konuda beni en kısa sürede bilgilendirirseniz minnettar kalırım.bu arada yapmak istediğim vücut çok abartı birşey değil (biliyorum zaten bu zor bişey ama yine de söylemek istedim belki fark oluyodur diye).yaklaşık olarak kaç ay sonra istediğim gibi bir vücuda sahip olabilirm.yaptıgm agırlık çalışmalarının yanına eklemem gereken birşey var mı? teşekkür ederim.
     
  2. steawart54
    Offline

    steawart54 Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    0
    antrenmandan hemen sonra bir miktar basit şeker ve biraz protein alsan iyi olur. bir bardak meyve suyu 2 yumurta yada 50 gram kadar peynir olabilir. son öğünde karbonnhidrat da olmalı 1 dilim ekmekle ye tavuğu, gece yatmadan da 1 bardak süt içebilirsin.
     
    brtysl bunu beğendi.
  3. brtysl
    Offline

    brtysl Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Arkadaşlar diğer sorularım cevapsız kaldı.Bu yaptığım çalışmaların yanına eklemem gereken birşey var mı? bir de beslenme konusunda arkadaşımızın yazdığından farklı bir önerisi olan ya da üstüne eklemek isteyen birileri varsa yazsın lütfen.(bu arada söylemeyi unuttum yaptıgm antrenmana ek olarak iki günde bir 15x3 şınav çekiyorum,15x3 de çeşitli mekik kombinasyonları yapıyorum bu sayılar yeterli mi ? )
     

Sayfayı Paylaş