Yeni başladım ve birçok soru var aklımda

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Teci tarafından 6 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Teci
    Offline

    Teci Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar ben 27 yaşındayım 2 sene önce amerikan futbolunu bıraktım ve şuanda 106 kiloyum boyum 1.80 2 senedir spor yapmadığım için vucudum tamamen saldı kendini.spora büyük bir azimle başladım bi kaçtane merak ettiğim şey var bana yardımcı olursanız çok sevinirim
    öncelikle size diyetimden bahsedeyim
    sabah 10da 11de kalkar kalmaz 1 litre soguk su ıcıyorum. daha sonra 3 yumurta haşlıyorum yulaflı lightsütlü domatesli ve salatalıklı tuzsuz bi kahvaltı yapıyorum 1 saat sonra falanda Hardline L-karnitin 2000mgden bir kapak içip spora gidiyorum 30 dk hızlı yürüyorum 30 dk hızlı bisiklet sürüyorum sonra 45 dk falan ağırlık çalışıyorum sonra eve gelir gelmez duş alıp öğle yemeğine başlıyorum 1 tane normal ton balığı kutusu bide light ton balıgı kutusu ve 1 domates yiyorum daha sonra 1 saat sonra falan salatalık yıyorum 1 2 tane yada havuc akşam yemeği ise 6 gibi falan yiyorum haşlanmış tavuk light yogurt ve domates yiyorum yada tavugu tavada yapıyorum peçeteye zeytinyağı sürüp tavaya sürüyorum yanı okadar az yağlı

    bunun dışında haftada 1 gün cumartesi geceleri alkol kullanıyorum. her akşam dışarı cıktıgımıda sayarsak,şekersiz olarak çay ve sütsüz nescafe kullanıyorum

    sizce bu programımda herhangibir yanlış eksik bir yer var mıdır
    3 haftadır böyle yapıyorum ve vucudum toparlamaya başladı kendini ama bi durma dönemine girmiş gibi hissediyorum.
    bu kullandıgım 2000mg lik l karnitin i bir kapat spordan 30dk önce alın demişlerdi doğrumu kullanıyorum veya bu bittiği zaman bana önerebileceğiniz nasıl bir supplament olur. protein ve amino kullanmayı düşünmüyorum ilk hedefim kilo vermek
    şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim
     
  2. Teci
    Offline

    Teci Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
  3. Helldorad0
    Offline

    Helldorad0 En iyi tartı aynadır Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    309
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    mağmur
    -spoiler-
    ''protein ve amino kullanmayı düşünmüyorum ilk hedefim kilo vermek''
    -spoiler-

    bu düşüncenden başka hata yok gibi. beslenmen gayet iyi sayılır. ama yağ yakımı aşamasında whey protein yerine carnitine ve cla'ya verilen paralara acıyorum ben. vücut senden protein bekliyor sen ona carnitine veriyorsun. carnitine senin zayıflamanda belki %5 etkilidir. ama protein (ister wheyden al ister git tavuktan) kat kat daha yardımcı olacak. diyeceğim o ki, eğer supplemente verecek paran varsa, ya git ekstradan 100-200 gram biftek al günlük ya da whey protein al.
     
    casper55 bunu beğendi.
  4. Teci
    Offline

    Teci Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    anladım önerin için teşekkürler,daha önceleri yaptığım ağır sporlardan dolayı kalbimde büyüme olduğundan lcarnitine nin yan etkisini görmeye başladım zaten yani kalbim normalden katkat hızlı atıyor idmanlar esnasında ve bu beni birazcık endişelendiriyor açıkçası o yüzden kardiomu azaltıp büyük kas gruplarını çalıştırmaya yöneltim fakat benim protein tozundan korkum kaslarıma hacim vereceği için kilodan gitmiyip kaslarla kilo olarak duracaktır benim amacım kas yıkımı olmadan incelmek istiyorum o yüzden lcarnitineye başvurmuştum cla öneren bile oldu ama bilemiyorum hala kararsızım açıkçası ama yinede çok teşekkürler önerin için
     
    Helldorad0 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş