Yeni Başladım ve Beslenme programı ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve superbeasttt tarafından 4 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. superbeasttt
    Offline

    superbeasttt Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle herkeze selamlar Yaşım 24 Boyum 1.72 kilom ramazan dolayısıyla 59 a inmiş durumda vücudum çok yağsız bir vucut yapısına sahip biçok spor dalıyla uğraştım ve ara vererek body ilede uğraşmışlığım var kilo almakda zorlanan bi insanım Sabah 9 ile akşam 6 arası çalışan bir insanım Spora başlıyorum bir hafta içinde sizden beslenme programı istiyorum kendi yazdığımı buradan paylaşıyım benden daha çok bilgili olan arkadaşlar eksiklerini veya fazlalarını yada yanlışlarını düzeltirlerse çok sevinirim... Sayğılar
    *Sabah 7.30 kalkış 5 haşlanmış(3 tam ) yumurta 1 barda süt ve biraz eti lifalif yulaf ezmesi

    *9 gibi işe varıyorum saat 10 gibi yanımda götürdüğüm 1 adet sandvich sosisli yada soğuk sandvich(peynir,salam,kaşar vs...)

    *12.30 gibi oglen yemegi ne çıkarsa iş yerinde genelde iyidir.

    *saat 16.00 gibi evden getirdiğim bir dolu tabak pilav ve 150 gr kadar tavuk ,ekmek but yada gogus ayirt etmiyorum vucudum cok yağsız sebep olarak bunu soyleyim.

    *Saat 19.00 gibi akşam yemegi bol proteinli salatalı ekmekli karbonhidratlı vsss çunki evde yiyorum annem sağolsun :)

    *1 saat sonra anteman elimde universal ultra whey protein var 2.200 gr sanırım
    antremandan önce bundan biraz içicem nekadar uygun olur yazarsanız sevirinirm ve universal amina 1900 var 320 tablet ben antremandan önce 3 bitiminde 4 adet almayı düşünüyorum

    *Antremandan eve gelince yine bol proteinli tavuk pilav yumurta ton balığı vs....
    yatmadan önce 50 gr kadar beyaz peynir yada yoğurt ve fındık içi


    Not: antremandan cıkınca ufak bir cikolata yemeyi düşünüyorum ve sütü daha fazla içmeyi düşünüyorum bunu günün hangi saatlerine yayabilirim sizce ?Ve şimdiden yorum yapan herkeze teşekür ederim Ve ek olarak gunde 3-4 topkek yemeyi düşünüyorum gun ıcınde yararı varmıdır
    Amacım yağlanmak ve en az 70 75 kilo olmak vücudum zaten iyi bi kas anatomisine sahip tek ihtiyacım yağlanmak ve hacimlenmek.
     
  2. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş