Yeni başladım, protein içeren besinler?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve bqvsn tarafından 17 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. bqvsn
    Offline

    bqvsn Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2015
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba yeni başladım daha önce konu açmıştım ben 16 yaşındayım 67 kiloyum 172 boyum var, kilom çok olmasada göbeğim var ve vucudumda gerçekten çok yağ var. Çok kilom olmasada çevremden kilolusun yorumları alıyorum bende kafaya koydum yağ yakarken birazda kas çalışmak istiyorum.

    Bana bir yol gösterebilirmisiniz, ilk aşamada neler yapmam gerekli?

    Birde protein içerikli besinler önerirmisiniz?
     
  2. emrgkkya
    Offline

    emrgkkya Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    3
    Lor peyniri yumurta süt tavuk gögüsü balık kırmızı et fındık kara mercimek vb

    TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.694
    Beğenileri:
    1.890
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    yağ yakarken kas kazanmak pek kolay değildir ama yeni başlayan birinin yapabileceğini düşünüyorum. antrenmanlarını olabildiğince ağır yap , gün içinde tavuk , yumurta , süt , lor peyniri , mercimek , kuruyemişler ( ayçiçeğinde 33 gram protein var ) , mümkünse kırmızı et ve balık tüket. beslenmene çeşitlilik katarsan kas kütlesi kazanabileceğini düşünüyorum. haftada 2 gün de kardiyo yaparsan spora yeni başlamış bünyenin yağ yakacağını garanti edebilirim. 2 ay bu şekilde çalıştıktan sonra duruma göre ya kas kazanmaya odaklan ya da yağ yakmaya.
     

Sayfayı Paylaş