Yeni başladım Programım nasıl?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve RaPPeRuA tarafından 24 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. RaPPeRuA
    Offline

    RaPPeRuA Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Yer:
    İzmir
    Mrb arkadaşlar daha önce 2 ay gitmiştim ve baya işe yaramıştı şmdi 8ay aradan sonra tekrar başlıyorum ve bana şunu programı yazdı hocam...(bu arada isimleri pek bilmiyorum kusura bakmayın)

    İlk olarak:

    twist 5dk
    bisiklet 5dk
    4x20 mekik
    4x20 dizleri karına çekme(mide)

    Bench press 4x8
    Dumbell fly 4x8
    Dumbell Curl 4x6
    Halter Curl 4x6
    Dumbella yanlara(omuz hareketi) 3x8
    Makinede arka kol 3x8
    Ön bacak 3x8
    enseye çekiş 4x8
    Machine Deltoid Military Presses 4x8
    Barfiks maximum..

    2günde bir gidiyorum ve 1aylık progamım bu hergün bunu kullanıyorum... sizce yanlış olan biryeri varmı?yada eksik?
     
    Son düzenleme: 24 Temmuz 2010
  2. gencbarmen1
    Offline

    gencbarmen1 Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    klasik bi program ama boyun kilon gücün vücut yapın vesaire bunlar önemli olduğu için pek yorum yapılacağını sanmıyorum , yaşını dahi yazmamışsın
     
  3. CranTz
    Offline

    CranTz Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ordu
    sanırım bu makinelere alışma aletleri tanıma programı filan ? ^o)
     
  4. emregunes
    Offline

    emregunes Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Bursa
    Bu bir program bile sayılmaz.Yeni başlayanlar bölümündeki programlara bakarsan daha detaylı bilgi sahibi olabilirsin.
     
  5. RaPPeRuA
    Offline

    RaPPeRuA Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Yer:
    İzmir
    Boyum 177 kilom 62.... yaşım 18.. bilmiyorum yani hocamda türkiye şampiyonu olmuş biri ama programı görünce güvenemedim neden bilmiyorum
     
  6. cemacun
    Offline

    cemacun Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Program ideal.Güvenememenin sebebi sana eksik geliyo program.Ama değil ilk 1 aydan fazla yükleme yapılmaz vücuda.1 ay sonra programını kas grupları şeklinde ayırıcaktır.1.gün göğüs 2.gün kol vs gibi
     
    RaPPeRuA bunu beğendi.
  7. RaPPeRuA
    Offline

    RaPPeRuA Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Yer:
    İzmir
    Doğru diyorsun sanırım teşekkürler..
     

Sayfayı Paylaş