yeni başladım kafamda 2-3 soru var

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve skajusz tarafından 21 Aralık 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. skajusz
    Offline

    skajusz Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2010
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bodyden once cardio yaptım vucuttaki yağ seviyesini istedigim kadar düsürdüm simdi sıra sanırım vucut gelistirmede dedim geçen pazartesi başladim sorularım

    1 -pazartesi salı üst üste kendimi zorladım çarşamba sabahı yatağımdan bile kalkamadım çok ağrılarım vardı ve göğüs kaslarımda şişme olmustu bu beni mutlu etti . fakat perşembe ve cuma günüde aynı şekilde çalıstım ( düsük ağırlıklarla ) ama cumartesi günü herhangi bir ağrı veya kasılma olmuyordu ve hacim kaybetmis gibi gözüktü kaslarım . Acaba yanlış giden biseylermi var? Beslenmeye çok dikkat etmiyorum ekmek yemiyorum sadece antrenmandan sonra duş alıp yatıyorum

    2 - Bu arada programsız bir şekilde çalıstırıyor hocalar bende anlamıs değilim sorum haftada kaç gün gitmeliyim sanırım vücudum ecto kategorisine giriyor bu program sizce iyimi http://www.bodyforumtr.com/vbforum/ecto-programi-t2899.html

    3- bench press te 5+5kg yapabiliyorum fakat omuz ve kol çalısırken ( bar ile ) 5+5 yapamıyorum bunların değiştirilmesi soruna yol açarmı teşekkürler
     
  2. ootaci
    Offline

    ootaci Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bolu
    İlk başladığındaki hamlığın yavaş yavaş geçmeye başlamış.weightlifter Bence bir gün çalışıp bir gün ara verirsen daha çok faydasını görürsün tabi bir antremanda bütün kas gruplarına yükleniyorsan.Ama bir gün göğüs grubu ertesi gün omuz grubuna yönelik çalışma yaparsan daha iyi olurthums: Kaslarının ilk başta şişmeleri normal çalıştıktan sonra kaslar belirli bir süre hacim kazanıyor zaten aşırı zorladığında anormal birşey yok yani:)
     
    skajusz bunu beğendi.
  3. M.Liberation
    Offline

    M.Liberation Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    okul
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/bodybuldinge-yeni-ba-layanlar-1-t12394.html


    bu linke bi gözgezdir antremandan 2saat önce bulgur pilav makarna tavuk ye antremandan sonra yine makarna ye yanındada tavuk et ton bağlığı yumurta gibi besinler ar vücut ağırlının enaz 2 katı proteyin 5 katıda karbon hidrat almaya calış

    ağrılarına gelince bence haftada 3 guncalış 1 rergün ara vererek örnek pazartesi carşamba cuma calış boş günlerinde mekik cek
     
  4. ErcinTT
    Offline

    ErcinTT Yeni Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2010
    Mesajlar:
    514
    Beğenileri:
    315
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara/Batıkent
    Antremandan sonra birşeyler yememek yanlış.Çünkü sen vücuduna kısa sürede çok fazla enerji kaybettiriyosun ve onu geri vermezsen hem gelişemezsin hemde şişkinlil hissetmezsin :)

    Haftada 3 gün yeterli hele ki yeni bir sporcu isen üst üste 2 gün çalışmak oldukça zararlı.

    Bench presste omuzları çalıştırıyorsan hareketi yanlış yapıyorsundur.


    Göğüs için 3 hareket yeni bir vg ci için oldukça fazla

    deadlift falan var bunlar ileri seviye hareketler bence kendine daha uygun bir program seçmelisin.
     

Sayfayı Paylaş