Yeni başladım, Hedefim ve Beslenmem

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve enqinn tarafından 15 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. enqinn
    Offline

    enqinn Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Merhaba Arkadaşlar,

    Body başlayalı 2 hafta oldu. Fitness yapmıyorum body yapmaya karar verdim. Çünkü amacım kaslı değil iri olmak. Yaşım 23, Boyum 1.90 kilo 89 ama 89'dan eser yok. Çok zayıf duruyorum. Aşağıda resimlerimide paylaştım. Haftada 3 gün spora gidiyorum, beslenmem ise dışarıda olduğum için elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Birde karbonhidrat tozu (Weight Gainer) kullanıyorum. Karbonhidrat tozunu spordan önce ve sonra 2 yemek kaşığı tozu su ile beraber karıştırıp, gece ise yatmadan yine 2 yemek kaşığı süt ile karıştırıp içiyorum. kahvaltıdan 2 saat sonrada evde olduğum günler 1 su bardağı yulaf ezmesini, 2 kaşık bal, 1 bardak süt ve yarım muz ile karıştırıp yiyiyorum. Beslenme konusunda da önüme ne gelse yiyiyorum mecburiyetten çünkü ist.da okul okuyorum ve akraba evinde kaldığım için rahat hareket edemiyorum. Amacım üzerime t-shirt'i giydiğim zaman üzerime oturması benim sancak gibi olmamam. T-shirt bayrak gibi sallanıyor.
    Ayrıca çok kuvvetsizim, ağırlıkları düzenli kaldıramıyorum ve bel & sırt ağrısı çok çekiyorum. Lütfen yardım edin.

    Şimdi arkadaşlar benim hedefime ulaşmam için daha ne yapmam gerekiyor?
    Yaptığım çalışma ve beslenme doğrumu? Eksik ve Fazla olan birşey mi yapıyorum.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. redpack
    Offline

    redpack Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    428
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    daha 2 hafta olmus bir anda bişi bekleme sabret zamana bırak beslenme dinlenme ve iyi bir antrenman ile beslenmeyi düzeltmedikçe gainer dan bir ümitte bekleme at çöpe gitsin
     

Sayfayı Paylaş