Yeni başladım fakat kilomdan endişeliyim

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve atakan2626 tarafından 10 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. atakan2626
    Offline

    atakan2626 Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar herkese öncelikle iyi çalışmalar. Ben bu spora daha yeni başladım ve hamlığımı atlattım, Her gym salonunda olduğu gibi bizim eğitmenlerimizde ona göre ilgileniyor bildiğiniz üzere. Ben 183 boyunda 67 kilo 20 yaşımdayım. Kendime uygun olarak bu forumdan şu programı buldum :

    2 gün gelip 1 dün dinlenmeyi düşünüyorum.
    Fakat bu hareketleri kaç set halinde yapmalıyım?
    Mesela 1. gün bir grup hareketleri 2. gün bir grup hareketleri mi yapmalıyım yoksa bütün günlerde aynı harekleri mı yapmalıyım ?
    Bir de günde 4x20 mekik çalışıyorum sizce bunun faydası olur mu ? Ve spor solundan sonra mı yapmalıyım yoksa spor salonuna gitmeden mi yapmalıyım hangisi daha faydalı olur?
    Ne kadar devam etmeliyim bu programa? ben 1 ay diye düşünüyorum ama siz ne önerirsiniz ?
    Ağırlık ve set oranlarını kendimi çok zorlıycak şekilde çalışmalımıyım ?

    işte program;
    1-Bench Press2-Butterfly3-Military Pres
    4-Lateral 5-Barbell Curl6- Triceps Pushdowns
    7-Wide-Grip Lat Pulldown
    8-Seated (Cable) Row
    9-Leg Extension
    10-Leg Curl

    Bir yerde bi yanlışlık yaptıysam maruz görün şimdiden çok teşekkür ederim hayırlı çalışmalar.
     
  2. plajyolu.41
    Offline

    plajyolu.41 Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2014
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    İlk 1 ay tek program şeklinde yapabilirsin.daha sonra kas gruplarına ayırabilirsin.Mekiğide 11. hareket olarak programa eklemelisin.
     

Sayfayı Paylaş