Yeni başladım basketbol vücudu

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve kerem9696 tarafından 8 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. kerem9696
    Offline

    kerem9696 Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar ben bb ye başlamaya karar verdim ama basketbol oynuyorum.Vücudumun daha çok hangi yerlerine önem vermeliyim ya da hangi bölgeler bana dezavantaj sağlar bunu öğrenmek istiyorum.düşüncem ise ilk önce yağlardan arınmak (179 boy 72.5 tok karna kilo) yaşım bu yıl aralıkta 17 olucak sizin yorumunuz nedir yardımlarınız için teşekkürler
     
  2. Berkay Türkkan
    Offline

    Berkay Türkkan Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.895
    Beğenileri:
    2.283
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Model
    Hangi pozisyonda oynadığına göre değişir.Mesela guard oynuyorsan kilo aldıkça ister istemez biraz yavaşlayabilirsin fakat pivot veya power forward oynuyorsan daha güçlü bir fiziğin avantajını bolca görürsün.
     
  3. Warprow
    Offline

    Warprow Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    tüm bölgeler gereklidir hatta en gereksiz olarak görünen (basketbol için) biceps bile...
    Mevkine göre çalışmalısın 1-2 isen çabuk kuvvet 3 numara isen hem iri olman hemde hızlı olman gerekir (melez bir bölge zone da pota altını savunduğundan ötürü ve ayrıca iri oyuncular olduğu için) 4-5 de ise hacimsel kuvvete biraz daha fazla ağırlık verebilirsin ama ne olursa olsun gereğinden fazla hacimlenmemen sınırında durman lazım
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Genel anlamda agirlik idmanlari mucadelelerin icin katkida bulunacaktir. Haftada 3 gun, tum vucudu calistirdigin idmanlar yararli olacaktir. Zaten basketbolda cardio idmanlarin olacagi icin beslenmeni duzenlemen yag kaybetmek adina yararli olacaktir.
     
  5. kerem9696
    Offline

    kerem9696 Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    daha çok penetre yani içeri düz koşu ve turnike tarzı oynuyorum yani 3 numara gibi hem hız hem kalıp lazım birazda atletizmimi geliştirmek istiyorum bacak olarak nasıl çalışmalıyım ?
     
  6. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

Sayfayı Paylaş