yeni başladım antrenman programım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve yedek ramos tarafından 28 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. yedek ramos
    Offline

    yedek ramos Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Arkadaşlar merhaba ben bu spora yeni başladım sormak istedigim bazı konular var yardımcı olursanız sevinirim. yaklaşık 1 haftadır ısınma hareketleri yaptırdı hoca programım yeni çıktı ve programım şöyle

    boy- kg : 1.74 66

    yağ-su %16.2 - 40.6kg

    kas-kemik 55.5 kg


    CARDIO

    5 dakika koşu bandı - hız 5.0- 8.8

    FOR ABDOMINALS (MİDE)

    Knee up (dipste diz çek) 3 set 12-20 aralığı

    Hyper extension side (Yan mekik) 3 set 12-20 aralığı

    Ab coaster (Kızaklı mide makinası) 3 set 20-30 aralığı

    FOR LEG ( BACAK )

    Leg extension 3 x15

    FOR CHEST (GÖĞÜS)

    Chest press machine (Makinede göğüs press) 3x12

    Flye machine (Makinede göğüs açış) 3x12

    FOR SHOULDER (OMUZ)

    Multipress front (Makinede öndern press) 12*12*10*10

    FOR BACK (SIRT-KANAT

    Narrow grip pull down (Lat enseye çekiş) 12*12*10*10

    FOR BICEPS (PAZU - ÖN KOL)

    Biceps machine (Pazu makinesi) 10*10*8*8

    FOR TRIPCEPS (ARKA KOL)

    Pick push down (Halat ile arka kol) 12*12*10*10

    Evet arkadaşlar programım böyle bir gün dinlenip bir gün yapıyorum bu hareketleri 5 hafta sonra tekrar biotest yapılıp yeni program çıkıcakmış. Benim merak ettiğim konu şu; Benim karın bölgemde hafif çokta olmasa da yağlanma var o göbeği cardio yapmadan eritebilrimyim bu hareketlerle? yani salona ilk gittiğim zamanlar 15 20 dakika koşu yapıyordum ama hoca programda sadece 5 dakika koşu yazmış bu konuda da bana yardımcı olurmusunuz. yorumlar için şimdiden teşekkürler.
     
  2. Cleoder
    Offline

    Cleoder Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    Mekik gibi hareketler o bölgeyi sıkılaştırır, elbet yağ eritir sarfettiğin eforlardan dolayı ama, tam olarak o işi görmez. Senin yağ eritmek için daha fazla cardio yapman gerekiyor.
     
  3. ozzyjen
    Offline

    ozzyjen Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba.Bende baslayali bir ay oldu.fakat bana bu sekilde hic islem yapilmadi.Sadece hareketleri gosterdiler ilk gun okadar.birde ölçü aldilar ilk gün sallamasyon.2gun sonra ilk ayim doluyor.Heralde salonu degistirmem gerekecek.Beslenme programı sordum,bosver ne bulursan ye bol bol dedıler hamur işi et falan.Sızce dogrumu yaptıkları,salonu degıstırsem ıyı olacak heralde.
     
  4. garbage
    Offline

    garbage Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Rusya Turkiye
    Merhaba

    Sen bu isi ciddi yapıcaksan daha ciddi bir spor merkezine gitmelisin. Diet konusunda forumda bircok yazı var yardımcı olacaktır.
     

Sayfayı Paylaş