Yeni başladım Öneri lazım.

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve fat304h tarafından 14 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. fat304h
    Offline

    fat304h Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2012
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Beyler 6 aydır muay thai yapıyorum,yeterince başarıda elde ettim 6 aya göre yalnız çevremdekiler hep zayıf oldugumu söylerler bende çok zayıf oldugumu düşünüyorum ve uzunum.Bu arada yaşım 15 1.80 boy 55 kiloyum muay thaiye başladıgımdan beri karın kasları için egzersiz yapıyorum,karın kaslarım alt karın kaslarıyla beraber belirgin olmaya başladı(3 aydır yapmıyorm biraz içine girdi kaslar :D) neyse sorularıma geçiyim 1-Önce kilo alıp daha sonramı kas geliştirme yapıyım yoksa önce kaslara yüklenip sonramı kilo alayım?
    2-Öneri olacak(kısa zamanda) kas geliştirirecek ilaç istiyorum ne alayım?
    3-yine öneri olarak hacimlenmek için hangi ilaçları kullanıyım?
    4-Göğüs kası yapmak için hangi hareketleri yapabilirim?
    5-Kol kasları için hangi hareketler öneriniz?

    Yeni başladım biçok şeyi merak ediyorum,merakımı maruz görün.
    (telefondan girdiğim için noktalamaya dikkat etmedim kusura bakmayın.)
     
  2. Bu---RocK
    Offline

    Bu---RocK Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2011
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    2. sorunda biraz acele etme zararı sana olur. Protein tozu için 3. aydan sonra öneriyorlar.
    1. ise ağır spor çalıştıktan sonra muhtemelen fazla acıkırsın.Düzenli şekilde yersen alırsın.
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

  4. sadıksaid
    Offline

    sadıksaid Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Saltuk Said
    Yer:
    Bingöl
    Beslenmeni iyi tutarak, çalışırsan hem yağdan kurtulur, hemde kas yaparsan! Bu şekilde kas kilonu arttırırsın...

    Kol kasları için yapılacak egzesizlerin isimlerini veriyorum
    Koldaki Biceps(önkol,pazu) kası ve yanlardaki mevcut olan kasları güçlendirir...
    Barbell Curls
    Alternating Curls
    Alternating Curls Seated Exercise
    Concentration curl
    Alternating hammer curls
    Koldaki Triceps(Arka kol) kasını güçlendirir.
    Kickbacks
    Hindu Push Up
    Dips with 2 benches
    Dumbbells triceps extensions
    Dumbbell Triceps Extension
    Spartans Push Up
    Burpees
    Kolun bilek kısmını güçlendirmek için
    Reverse barbell curl
    Wrist curls with barbell

    Karın kası için egzersizlerin isimleri
    Crunch elbow towards knee
    4 Times Abs
    Pressing up with dumbbell
    Vertical leg crunches
    Push Through
    Rotation Oblique Crunch
    Reverse Crunch
    Double Crunch
    Cross Arm Crunch Sit Up


    Ayrıca o kadar ilaç içip kendini öldürmek istiyorsun sanırım :) yoksa ilaçtan kastın beslenme ürünlerimi yani supplementler mi?
     
    Son düzenleme: 14 Ağustos 2012
  5. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları veyahut Yeni başlayanlar nasıl çalışmalı? baslığı yada Body building'e Yeni Başlayanlar İçin Program başlığı mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.

    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş