Yeni Başlıyorum, Sorularım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve ArcaneBlue tarafından 30 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ArcaneBlue
    Offline

    ArcaneBlue Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle merhaba herkese. Body forumları arasında en derli toplu site olarak burayı keşfettim, üye oldum ve sabit konulardan faydalandım.

    16 yaşındayım, boyum 1.79 ve 64 kiloyum. Küçüklüğümden beri hep bacak geliştiren sporlarla uğraştım. Bacaklarımın uzun ve kalın olmasının bunda faydası oldu. Bisiklet, tekvando, koşu gibi. Dolayısıyla bacaklarım vücudumun üst kısmından bağımsız olarak gelişti. Ama üst kısım, kol ve göğüs bölgesi çok zayıf ve güçsüz kaldı. Bende aşırı olarak kas yapma niyetinde değilim, sadece vücudum üst bölgesini daha güçlü ve estetik bir hale getirmek istiyorum birkaç sorum var.

    Koşu yapıyorum, bunun vücut egzersizlerine olumlu ya da olumsuz etkisi olur mu?

    Evde çalışacağım şimdilik spor salonu imkanım yok. Evimde göğüs yayı, 1 adet dumble bir adet halter var ama ağırlıkları konusunda henüz bir bilgim yok. Bunlar dışında bir alete ihtiyacım var mı? Ayrıca evde bir kum torbası da var.

    Beslenme konusunda günlük besinlerimde değişiklik yapmam gerekicek mi? Sabit konulardan örnek diyetlere baktım. Profesyonel birinden bana özel bir beslenme programı almam gerekirmi yoksa buradaki örnek diyetler yeterli mi? Ayrıca çevrem çok zayıfsın diyor kilo almam gerekir mi?

    Şimdiden teşekkürler :)
     
  2. Eqo
    Offline

    Eqo Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Senin istediğin vücud yapısı için kilo alman gerekmez. Hatta sana bu kiloda olman zaman kazandırır. Senin yapman gereken bu kilonu koruyarak işe başlamak. Evdeki malzemelerin yeterli olacaktır. Ayrıca koşu vücudun üstünü geliştirmez sadece üst kısmın formda olmasını sağlar. Evdeki aletlerini kullanarak işe başla. Bunlardan ayrı olarak günü gününe barfixini , şınavını , mekiğini çek. Kendini sürekli geliştir. Yemeklerinde protein ağırlıklı yiyecekler kullan (Protein vücudun yapısını güçlendirir) . Eğer 16 yaşımdayım ve boyum daha uzamaz diye bir kaygın varsa bunu aklından sil. Sen her zamanki gibi Sütünü,peynirini tüketmeye devam et. Gelişiminde bir sorun olmayacaktır. Kendine bir program uygula ve programa göre devam et.
    Zamanla değişimi hissedeceksindir.
     
    ArcaneBlue bunu beğendi.
  3. ArcaneBlue
    Offline

    ArcaneBlue Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler :) Yalnız şüphe ettiğim bir konu var. Okuduğum kadarıyla aşırı yoran ya da yormayan antremanlarda sürekli yerinde sayılıyormuş. Bir antreman programının bana uygun olup olmadığını nasıl anlayabilirim?
     
  4. Eqo
    Offline

    Eqo Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Kendine uygun hissetdiğin bir programı uygulamaya başla. Bir süre bak nasıl gidiyor, eğer sana hafif ve ya çok ağır geliyorsa başka bir program dene. Kendini en iyi şekilde hissettirecek bir program bulduğunda ona devam et. Aslında kötü diye bir program yoktur. Her yapılan antremen programının kendine göre gelişim gösterdiği yerler ve bölgeler vardır. Sen nerden vücudun gelişmesini istiyorsan ona göre bir program tercih et.
     
  5. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş