Yeni Başlıyorum Çalışma Programım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve SARI KARTAL tarafından 1 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. SARI KARTAL
    Offline

    SARI KARTAL Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Öncelikle BodyForumTR Ailesi Çok Büyük Bir Aile Bunu Belirtmek İstedim ...
    Sonrasında Bu Sporu Daha Önceden Beri Yaklaşık 1 Yıldır Serbest Olarak Yaptım Yani Günde Kendi Kafamın Estiğince 30 Şınav 40 Mekik Vb.
    Gene Evde Devam Edeceğim Ama Bu Yıl Yeni Aldığım Bazı Malzemeler Var
    Bunlar ;

    [​IMG]

    Ve 1 Ader 2.5 kg 2 Adet 5 kg Demir Dumbell
    Bulunmaktadır Çalışma Programımı Genellikle Çift Dumbell'a Göre Hazırladım Öncelikle

    Pazartesi : Göğüs & Kol
    Salı : Omuz & Arka Kol
    Çarşamba : Sırt & Kanat
    Perşembe : Bacak
    Cuma : Göğüs & Kol
    Cumartesi : Omuz & Arka Kol
    Pazar : Bacak

    Bu Program Bittikten Sonrada 2 km Koşu Fitness Bisikletinde

    Sizin Bu Programa Eklemek İstediğiniz Bir Şey Varmı

    Şuanda Ölçülerim Küçük Yaştan Beri Çalıştığım İçin Kaslarım Belli Oluyor Kolum Hacimli Göğüsler Biraz Meydanda Karın Kasları Sıkınca Gayet Güzel Ama Bunlar Şuana Kadar Programsız Çalışma Sonuçları Bugün Ölçülerimi bench_O Yazıp Koyuyorum Ve 6 Ay Sonra Yeni Ölçülerimi Ekleyeceğim bench_O

     
  2. Head__Bangers
    Offline

    Head__Bangers Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sağlık Sektörü
    Yer:
    İzmir
    program anladığım kadarıyla flexor hocamızını programı her şey güzel tamamda hiç dinlenme günün yok kardeşim en azından çarbamda günü bir gün ara ver ve cumartesi pazar gününde dinlenme günün olsun kaslar çok çalışmayla değil dinlenerek daha çok sonuç alındığını herkez gibi sende bilmelisin..başarılar diliyorum..
     
    dishiwelet bunu beğendi.
  3. dishiwelet
    Offline

    dishiwelet Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    887
    Beğenileri:
    515
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    fitness antrenörü
    Yer:
    antalya
    programında hic dinlenme yok bu senin gelismeni saglamaz haftada en azından 2 gün dinlenme yapmalısın bacak haftada 2 gün vücudumuzun en büyük kas grubu bacaktır normal hayatımızda da sıklıkla kullanılan bir bölge eger bu bölgeyi hafif calısıyorsan 2 gün tamam ama agır bir calısma programın varsa tek güne al derim kollar diger bölgelerde de yardımcı olarak calısırlar illa ki 2 gün kol diyorsan diger günü hafif calıs ben kolları haftada 1 gün calıstırıyorum programını yeniden düzenle ve mutlaka dinlenme zamanı yapmalısın gelisim icin büyük kas gruplarını bir kere kolları 2 kere gibi tabii bunun yanında en önemlisi beslenme
     

Sayfayı Paylaş