Yeni Başlıyanlar için bir kas grubu haftada kaç kez çalıştırılmalı (Büyümesi için)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve erolneo0101 tarafından 31 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. erolneo0101
    Offline

    erolneo0101 Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2010
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selam arkadaşlar ilk defa yazıyorum ben her kas gurubunu haftada iki defa çalıştırıyorum bunu bir e indirsem değişen birşey olurmu. tşkler
     
  2. oklahoma
    Offline

    oklahoma Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    316
    Ödül Puanları:
    0
    bazı goruşler var tek çalışılması uygundur diyor. bazı goruslerde iki kere girilebilir diyor(yeni başlayanlarda) ben 2 kere giriyordum. ant. dozunu ayarlamalısın ve kısa surede bitirmelisin. eger boyle calısıyorsan 2 kere girebilirsin gibi geliyor bana. ama sen yinede bir antrenorune danıs istersen. 1 kere calıstırma daha ileri seviyelerde belli bir şeyleri elde eden kişiler yapıyorlar. bence sen kasları uyarmak adına 2 kere gir ama ant. dozunu kaçırıp tutkularına yenilme. salonda bazı gorduklerim 5 gogus 5 sırt 4 de kol hareketi filan yapıyorlar. ondan sonra kilo kaybedip adle kazanamadıklarında başlıyorlar yakınmaya. dozunu ayarla derken bunu kastediyorum. haftada 2 kez gir buyuk kaslara 3 er hareket toplam 10-12 set , kucuk kaslarada 2 hareket toplam 6-8 set girmen yeterli olacaktır. sen yinede hocanada adanış. forumdada buna dair bilgiler var yeni başlayanlar kısmında. bunlarada bak. saygilarımla iyi çalışmalar.
     
  3. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    Kas gruplarıyla ve buyuklugu ile ilgili
    karın kaslarına haftada 5 hatta 6 gün girdigim oldu aldıgım verim çok iyi
    programım biraz agır ama gelişim sürecim çok hızlı protein tozu almıyorum ama günde 120 gr protein ksin
    karın:5-6
    gögüs:3
    sırt:3
    kanat:4
    triceps:4-5
    biceps:3-4
    trapez:1-2
    ön kol:4
    bacak:2-3
    omuz:3-4
    hacimli sıkı bir vucudum var

    kasları haftada 1 yapsanda gelişir ama ideal 3 veya 4

    karın kasları zor gelişir beyaz kasları 3*25 yapablirsin tekrar sayılarını yüksek tut
    kırmızı kaslar ise 4*8 veya 6*8 yapabilirsin (yüksek agırlık)
     
    Son düzenleme: 31 Ekim 2010

Sayfayı Paylaş