Yeni başlıyacagım rica etsem gereklı bılgılerı soyleyıp yardım edebilirmısınız ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Kaan91 tarafından 26 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Kaan91
    Offline

    Kaan91 Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ilk once herkese merhaba
    Boyle bılgılerle dolu bır sıteyı bıze sundugunuz ıcın tesekkur ederım :)

    Bu tur olaylar hakkında hıcbır bılgım olmadıgından daha cok yenıyım :) amatorce ısteklerımı anlatmaya calısıcagım kas cesıtlerının ısımlerını bıle bılmıyorum :) yenı baktım forumu gezıp ısımlerıne :)

    Gelelım benım konuma

    Yaşım 18
    Boyum 1.70
    Kılo 52

    Mınyon tıplı oldugumdan ufakta gosterıyorum :)

    Zayıflıgımın nedenı yemek yememem degıl sık sık ve yeterlı derecede yıgıyorum bünyem böyle hormonlar galıba cabuk calısıyor :)

    Boyda bıraz dusuk :) dedıgım gıbı mınyon tıplıyım

    ---------------------------------------------------------------------

    Spor salonuna gıtme gıbı bır ımkanım yok o yuzden evde yapılabılıcek bir sistem arıyorum.Forumu yaklasık 30-40dk gezdım ve bılgılerı okudum.

    cok kaslı gozukmek degılde hafif vucudumu toparlamak dınc gozukmek ve mıde kası gogus kası sırt kası yapmak ıstıyorum tabı bununla gelıcek omuz kol kaslarıda :) cok sey ıstıyorum gıbı gozukuyor :)


    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-dumbell-ile-al-ma-t13409.html

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-s-rt-kanat-al-t10426.html

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-bacak-antreman-yap-l-t12907.html?p=125553#post125553

    beslenme olarakta

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/yeni-ba-layanlar-beslenme-tekni-t8692.html

    Evde dumbel ıle yapabılıcegım hareketler bunlarmıs

    bunun yanı sıra mekık sınav gibi şeylerde var tabıkıde.


    Sizlerden istiyecegim 1 sene boyunca yapabılıcegım ve 1 sene sonunda dinç bır vucut ıle gozukucek yemek ve kas gelıstırme sistemi istiyorum

    örnegın neler yemelı,her gün kac mekık kac sınav cekmelı bunları kac set yapmalı her sette 50 keremı dumbel kaldırmalı bunları ogrenmek ıstıyorum :) ve biraz basit yolla anlatırsanız cok sevınırım

    bılgım olmadıgından bır cok seyı karıstırdım ama demek ıstedıgımı umarım anlamıssınızdır :)

    herkese iyi forumlar dılıyorum ve yanıt beklıyorum

    Fıkrını sunan herkesede cok tesekkur ederım
     
    Son düzenleme: 26 Ağustos 2009
  2. mert671
    Offline

    mert671 Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    67
    Ödül Puanları:
    0
    İlk önce kaan arkadaşım kilon boyuna göre 8 kg zayıf şu an eminim cılız gözüküyorsundur.Kas yapsan bile kol ve omuzda fazla gözükeceğini sanmıyorum.Bu spora başla ancak yanında iyi bir kilo alma programı ile acil kilo almanı öneririim.Programa gelince ilk önce kendine hangi günler çalışıp hangi günler dinleneceğini hazırla sonra çalıştığın günler kendine bir program hazırla ve günlere kas bölgelerinii yay ilk3 ay protein ihtiyacı fazla gerekmez zaten kilo sorununda var karbonhidratlı yiyecekler tüketmeni öneririm şimdiden başarılar diler saygılarımı sunarım..
     
  3. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    Çok önemli başlıkları keşfetmişsiniz ve linklerii paylaşmışsınız.
    O başlıkları detaylıca okursanız zaten sorularınıza cevap alırsınız.

    Forumumuzda kimseye hazır antrenman ve beslenme programı yazılmamaktadır.
    Ancak siz kendi programlarınızı oluşturup bizlerle paylaşırsanız ve kendiniz ile ilgili bilgileri detaylıca verirseniz programlarınızı yorumlarız.

    Verdiğiniz linkler dışında yeni başlayanlar bölümündeki diğer tüm sabit başlıkları (üstteki başlıkları) tek tek ve önemli zamanınızı ayırarak inceleyiniz.

    Daha sonra farkedeceksiniz ki bu başlıkta bizlere sormuş olduğunuz birçok sorunun cevabını kendiniz verebileceksiniz.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş