Yeni antreman programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ihsanerol tarafından 21 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ihsanerol
    Offline

    ihsanerol Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2010
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar uzun süredir
    pazartesi:göğüs+biceps
    salı:bacak
    çarşamba:eek:ff
    perşembe:eek:muz+triceps
    cuma:karın+kardio
    cumartesi:sırt
    pazar:kardio şeklinde çalışıyorum artık gelişimim çok yavaşladı bu yüzden bi şeyleri değiştirmeye karar verdim ve bu hafta tekrar sayıları normalde 6-12 arasındayken 20 hatta 30lara çıkardım sonra aklıma biceps+triceps göğs+sırt süperset girmek geldi sizce etkili olurmu yoksa süperset olucağından ilk harakette bitermiyim ve olursa günlere nasıl bölmeliyim??? şimdiden teşekkürler:D
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    şimdi gelısmıyorsunuz* daha once 6-12 tekrar yapıyordun

    sımdı 20-30 tekrar yapıcaksan hcı gelısmessın genelde onalr yag yakımı ıcın yapılır hacım ıcın az tekrar cok agırlık sahsen eskı programım 3x20 idi yag yakımı ıcın
     

Sayfayı Paylaş