YENİYİM YARDIM EDERMİSİNİZ

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve ibrahim.sa tarafından 24 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. ibrahim.sa
    Offline

    ibrahim.sa Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba benim boy 1.70 kilo 57. spora baslamaktacı amacım aşırı özgüvensizim ve kendimi begenmiyorum ayna karsısında.bi arkadaşla konustum günde 1 kilo tavuk ye falan dedi. benim kiloma göre 2 gram protein almam lazım degilmi.yani günde 120 gram yeterlimi.günde 250-300 gram tavuk yesem ve günlük kalori ihtiyacımı karsılasam bu benim için yeterli olurmu.birde kaç kalori almam lazım hacimlenmem için.teşekkürler iyiki varsınız
     
  2. imagine40
    Offline

    imagine40 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    171
    Beğenileri:
    89
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Trainer
    Öncelikle kendini sevmeyi dene. "bi arkadaşa" da kulak asma.
    kahvaltında 3-4 yumurta ve lor içeren, öğle ve akşam yemeğinde tavuk, et yada balığın olabileceği bir beslenme rutini oluştur.
    bol su tüket sebze ye vitamin al güzel sert antrenman çıkar 1 senede gayet iyi bir aşamaya gelirsin.
    alacağın kalori senin günlük aktivitene göre değişir. ayrıca yediklerinin kalorisini bilmeden aldığın kaloriyi biliyor olman bir anlam ifade etmez.
    bilinçli sabırlı şekılde ilerle ve güzel sonuçları fotoğraflarla bize paylaş. başarılar.
     
  3. Emreclk52
    Offline

    Emreclk52 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    yaşın küçükse süt içmeyi ihmal etme imagine arkadaşa katılıyorum birde sana benden bir tavsiye çok kalori tüket protein ağırlıklı olsun tabi ve o çok kalorileri antrenmanda harca mesela günde normalde 2000 kalori mi alıyordun seni zorlayacak ama 4000 al mesela ve antrenmanına kardiyo egzersizide ekle 1 saat böylece aldığın besinler daha çabuk kasa dönüşecektir diye düşünüyorum başarılar
     
  4. ibrahim.sa
    Offline

    ibrahim.sa Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    tesekkur ederim.okul oldugundan saatleride degistiginden hergun surekli aynı saatte yada aynı miktarda yiyemem ama elimden geldiginde yemeye calısıcam.aksatınca olumsuz olurmu acaba arada.
    --- Mesaj birleştirildi, 24 Temmuz 2016 ---
    yaşım 21.kardiyo nedir acaba.birde karbonhidratmı almam lazım kilo için kalorimi
     
  5. Emreclk52
    Offline

    Emreclk52 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    günlük sabah ve akşam toplam 2 bardak süt iç zaten her gün sakın fazla kalori alma çok yorulursun sıkıladabilirsin çok zorlanacağından haftada 1-2 baktın çok zorlanıyorsun yenisin sonuçta ayda 1-2 kere yap kardiyo hareketleri kalbini daha sağlam yapar çabuk yorulmazsın kondisyonun gelişir sana örnek vereyim ip atlamak bir kardiyodur yüzmek koşmak bir kardiyo dur ama internetten çok güzel kardiyo hareketleri bulabilirsin burpee, mountaın clımbıng, jump squat gibi birsürü kardiyo egzersizi var bilmediğim kardiyo kalori yakmana yardımcı olur. kalori konusuna gelince
    1gram karbonhidrat 4, 1gram protein 4, ve 1gram yağ 9 kaloriye denktir günlük yiyeceğin yiyeceklerin internetten bakarak veya hazır satın alıyorsan arkasında kaç kalori yazdığı varsa öyle hesap edebilirsin.
     
  6. respect2us.23
    Offline

    respect2us.23 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    130
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Academy of Nutrition and Dietetics
    19-50 yaş erkekler için önerilen günlük kalsiyum miktarı 1000 mg. 2 su bardağı süt 500 mg kalsiyum içerir. Bunun yanına peynir ve yeşil yapraklı sebzeler gibi kalsiyum kaynağı besinler eklenebilir :)
    Proteini sadece tavuktan alabilirim şeklinde bakma. Yumurta, peynir, tam tahıllı ekmek, mercimek nohut fasülye gibi kuru baklagiller protein içeren besinler. Sadece tavuk ile protein ihtiyacını giderirsen bir süre sonra sıkılırsın. Gereksinmelerini hesaplayıp buna uygun ve çeşitli beslenmeni tavsiye ederim :)
     
  7. Emreclk52
    Offline

    Emreclk52 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    kesinlikle katılıyorum sebze olarak en çok protein içeren sebze bezelye olarak hatırlıyorum bezelyede yiyebilrsin hatta ye bence yemeklerdne bıkmamak içinde değiştirebilirsin menünü
     
    respect2us.23 bunu beğendi.
  8. ibrahim.sa
    Offline

    ibrahim.sa Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    of çok teşekkür ederim süper bilgiler veriyorsunuz.inanın sıkılmadan devam edip 1 sene sonra buraya özgüvenli birşekilde fotografımı atmak istiyorum sagolun varolun
     
    Emreclk52 bunu beğendi.
  9. Emreclk52
    Offline

    Emreclk52 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    benimde çok bildiğim birşey yok burda takıla takıla birşeyler öğrendim :) azminden dolayı tebrik ederim böyle devam
     

Sayfayı Paylaş