YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN L-CREATİNE DOĞRUMU

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve jackk.daniels tarafından 30 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. jackk.daniels
    Offline

    jackk.daniels Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    MERHABA ARKDAŞLAR,
    Boy: 1,78 cm
    Kilo: 91 Kg

    29.01.2016 itibariyle bu spora başladım ancak antrenörüm öncelikli olarak yağ yakmam için L-Creatine kullanmam gerektiğini söylüyor ancak forumlarda okuduğum ve bu işle uğraşan insanlarla görüştüğüm de ise ilk 3 ay herhangi bir suplement kullanmamam gerektiğini bu süre sonrasında uygulanacak vücut geliştirme programına göre suplement almam geretiğini söylüyorlar.Sizce nasıl bir yol izlemeliyim
    Birde şuanki programım 25 dk tempolu yürüme son 2 dkkası tempolu koşma, 10 dakika bisiklet , 10 dakika eliptik bisiklet ardından 32 kg ile 20*4 Back Extension ve 20*4 mekik ve sonrasında tekrardan 10 dk koşma iki hafta bu şekilde devam edecekmişiz sizce nasıl ?
     
  2. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    491
    Ödül Puanları:
    93
    program çöp. herhangi bir supplementede gerek yok. ilk 1 ay falan istasyon çalışmasıyla ağırlıklara başlayın. kardio haftada 20 dk yeter de artar.
     
    jackk.daniels bunu beğendi.
  3. PointQuard
    Offline

    PointQuard Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2015
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Benimde şöyle bi önerim var. L carnitine almana gerek yok. Ama 1,78 boyda 91 kilo biraz fazla gibi sanırım. Kendi yaptıgım programdan örnek vericem , haftada 3 gün ağırlık ( her ağırlık antremanı sonrası hafif cardio mekik mide sıkıştırma vs.. ) haftanın 1 günü full cardio ortalama 1 saat. Eğer yağlı bir yapın varsa ki hocan dediğine göre biraz vardır bu tarz bi uygulama yapman senin için daha iyi olur en azından yaza kadar düzenli beslenme ile birlikte güzel sonuçlar elde edebilirsin.

    Pazartesi ağırlık+hafif cardio / Salı off / Çarsamba agırlık+hafif cardio / Persembe off / Cuma agırlık+hafif cardio / Cumartesi Full Cardio / Pazar off
    Bu tarz bi planlama yapabilirsin. Ama cardio günü bacak antremanından 1 gün önce olsun , çünkü insan çok zorlanıyor :D
     
  4. jackk.daniels
    Offline

    jackk.daniels Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim hoca ile konuşucam bakalım bu konuyu
     

Sayfayı Paylaş