YENİ BAŞLADIM SPORA YARDIM LÜTFEN!!!!

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve memo26 tarafından 10 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. memo26
    Offline

    memo26 Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar 1.5-2ay önce spora başladım yaşım 22 boy 1.70m kilo 127kg azimliyim zayıflayıp askere gitmeyi planlıyorum neyse konuya geliyim ben 2aydır spor yapıyorum fakat 2kilo falan verebildim bugün tartıdaki sonuç oydu yani.Beslenme programıyla ilgili takıntılarım var doğrumu yanlışmı yapıyorum bilmiyorum yardımlarınızı bekliyorum
    SABAH KAHVALTI
    Yulaf - 50 gram
    Yumurta - 2 adet Birinin Sarısını kullanıyorum
    Domates - 1 tane
    Omlet yapıyorum bunlarla
    ÖĞLE YEMEĞİ
    Ton Balığı
    Salata
    AKŞAM YEMEĞİ
    Tavuk Göğsü / Hindi - 200 gram
    Yoğurt 3 kaşık
    Pirinç yada Bulgur pilavı lapa
    Günde yaklaşık 4litre su tüketiyorum
    Genelde bu şekilde besleniyorum sebze yemekleri falan günde belki 1 adet tam tahıllı ekmek yiyorum oda öğle yemeğinde sadece. Sporda ise
    Gittiğimde 20dk 4.5şiddetinde 6 eğimle yürüyüş yapıyorum daha sonra 4set 15 tekrar mekik çekiyorum bel bölgesini çalıştırıyorum eğilip kalkarak hareketin ismini bilmiyorum :) 3x20'de o daha sonra ağırlık çalışıyorum programa uygun baçak ve omuz 4x12 en sonda 20dk 5şiddetinde 2dk arayla değişik eğimlerde yürüyorum sporumda bu şekilde haftada 5gün yapıyorum hafta sonları boş oluyor.

    karnitin olarakta Nutrend L-Carnitine Shot 3000mg başladım ve cla kullanıyorum 7gun falan oldu.
    YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
     
  2. memo26
    Offline

    memo26 Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    yokmu yardımcı olucak kimse
     
  3. Berkay YAŞACAN
    Offline

    Berkay YAŞACAN Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2015
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Rize
    Hocam ağırlıkları bırak bi 20 kilo verene kadar 30 dakika 6 eğim 6 ile yürü 10 dkdan bir 8 ile 1-2 dakika koşabilirsin.
    30 dakika bisiklet kardiyo 10 dakika başka bi aerobik cihazı
    Bir de yaptığın hareketleri yaparsan günlük antremanına yeter.
    yemek olarak sabah yulafı çıkar. Akşamki pilavı yeme yiyeceksende antremandan önce ye verebileceğim tavsiye bu kadar hocam iyi çalışmalar
     

Sayfayı Paylaş