Yemeklerin Gramlarını Nasıl Ayarlıyorsunuz??

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve acemi_42 tarafından 12 Şubat 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. acemi_42
    Offline

    acemi_42 Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Konya-Ereğli
    Evet sayın bftr üyeleri benim evimde hassas terazi yok en kısa zamanda almayı düşünüyorum fakat şöyle bişey var şimdi sabah aldığımız 100-150 gram lor peynirini nasıl ayarlıyacaz(mesela kaç yemek-tatlı kaşığı) yada yediğimiz tavuğu.. hadi içilen ürünleri ayarlarız bi su bardağı 200ml olduğu için ama yediğimiz besinleri göz kararı yapmakda çok zor :)
     
  2. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    arkadaşım ortalama 6-7 yemek kaşığı100 gr lor yapıo.ama 200 ml bardağa doldurup loru sıkıştırmadan koyarsan oda aynı hesap ayrıca bir çay bardağı pirinç ortalama 100 gr dır ortaboy bardaklar için
     
  3. altaylar
    Offline

    altaylar Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    hassas terazi olmadna olmaz
    ben bimdeki kaanlar lordan yiyorum ve 3-4 çorba kaşığı(o lar presslenmiş vaziyette geldiğinden biraz geniş bir parça oluyor, kaşıktan taşıyor) 100 gramı biraz geçiyor
    6-7 kaşık nere 3-4 kaşık nere bence bir hassas terazi al migroslarda 20tl e satılıyordu sanırım
     
  4. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    6-7 baskısızını kastettim
     
  5. altaylar
    Offline

    altaylar Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    tahmin ettim onun için özellikle belirttim benimkini baskılı olduğunu ve kaşıkla aldığınızda kaşıktan daha büyük bir parça geldiğini
    istersen terazi alana kadar idare etmöek için bim den kaanlar lor al onu bi cetvelle falan ölç 500 gr geliyo diyor(ama aslında brütü bile 500 den biraz az:) ) cetvelle 5 parçaya ayır o şekilde tüket
     
  6. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    wala ben bikere ayarı tutturdum gidiyorum :) merak eden arkadaşlar için iyi oldu
     
  7. cadocx
    Offline

    cadocx Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.037
    Beğenileri:
    404
    Ödül Puanları:
    0
    1 su bardağı pirinç 200 gr civarı
    bi tek onu biliyorum
     
  8. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    zaten şişince 250-300 arasına gelio miktar
     

Sayfayı Paylaş