yazlık antrenman önerileriniz....

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve hernan77 tarafından 5 Haziran 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. hernan77
    Offline

    hernan77 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    sağlık teknisyeni
    Yer:
    izmir
    arkadaşlar malum önümüz yaz. yazın ne tip antrenman önerirsiniz. yazın önemli olan antrenman süresinin kısalığı benim için. 45 dk filan sürmeli. uzadıkça sıvı kaybı artıyor. ben ağır kilo 3 set li ama kışın girilen ağırlıklar ile değil ve az tekrarlı antrenman düşünüyorum. nasıl uygun mudur? mesela benchte 4 set yerine 3 set girip 80-90 kilo aralığında çalışmak gibi....
     
  2. guardbody
    Offline

    guardbody Özel Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2004
    Mesajlar:
    3.414
    Beğenileri:
    1.565
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    KALİTE TEKNİSYENİ
    Yer:
    MAGNESIA
    ben yazları 3 set üzerinde girerim ve genellikle her kas grubuna 3 hareket seçerim.ayda bir değişiklik yaparım.şu an için 10*8*6 olarak ilk hareketleri çalışıyorum.
     
  3. Andre
    Offline

    Andre Üye

    Katılım:
    4 Mart 2007
    Mesajlar:
    492
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Büyük kas gruplarında 3-4 hareket küçük kas gruplarında ise 2 hareket çalışmalısın.
     
  4. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    Yaz aylarında büyük bölgeleri tek gün küçük bölgeleride birleştirip tek gün çalışırım hacimden kayıp vermem
     
  5. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Bende kısa ve yoğun idman yapıyorum. Yirmi gündürde antrenmandan önce 4 km sahilde koşu yapıyorum öylece ağırlık çalışmaya gidiyorum. Beklediğimin aksıne perf. düşüşü veya kas kaybı yaşamadım aksine ölçülerim aynı ve define oluyorum. 4 kiloda verdim ve özellikle bacak ant. da kışın artıramadığım ağırlıklara çıktım, bel incelirken bacaklar kalınlaşıyor gibi inceden diyette yapmama rağmen. Bunları yazmamın sebebi yaz ortalarına kadar veya istediğim yağ oranına kavuşana kadar sahil koşusuna devam etmeyi planlıyorum, belki mesafeyi kısaltırım.

    Özellikle hala kardio yapıp definasyonda olanlar için, bu tür aktivitelerin kas yıkımına korkulacak kadar etkisi olmadığını düşünüyorum.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 5 Haziran 2007

Sayfayı Paylaş