Yaz'a kadar fit olmak dayanıklılığı arttırmak..

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Scylla tarafından 1 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Scylla
    Offline

    Scylla Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar aşağıdaki bir vücudum var yaza kadar evde günde 30-45dk ayırarak fit bir vücuda kavuşmak istiyorum amacım kas yapmak değil fitlik, kondisyon, dayanıklılık evde nasıl bir çalışmayla bunlara sahip olabilirim ve bel çevresindeki yağları yakarak belimi inceltebilirim.
    Birde benim kollarımda sanırım kilo alıp vermekten oluşan çatlaklar var bunlara nasıl bir çözüm önerirsiniz.?


    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 1 Aralık 2015
  2. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Yağ oranın düşün olması lazım fazla şişirme boyundan yüksek olmasın kilon iyi bir programla yaza kadar fit olursun
     
  3. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.678
    Beğenileri:
    2.286
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Catlaklar icin bir cozum yok, daha fazla olmasini onlemek icin banyo sonrasi krem veya yag kullan nemlendirmek icin,

    Diger noktada ise evde yapacagin forumda arastirip bulabilecegin antremanlar ile fitlesebilirsin ancak onemli nokta beslenme olacaktir, bunu da ayni sekilde forumda zaman gecirerek ogrenebilirsin..
     
  4. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.
    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş