yaz tatili vücut programım

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve acemirambo tarafından 17 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. acemirambo
    Offline

    acemirambo Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    kendımden bahsedeyım bıraz 183 boy 77 kıloyum.yas 20.4 yıl once 2 ay gittim salona.sene ıcındede kıs aylarında 2 ay gittim. su anda flexor hocanın 2 ve3, ay programını yapıorum.bacak calısmaları harıchaftada 6 gun gidip 1 gun dınlenıorum bide her gun 200 mekık cekıyorum.baslayalı daha 10 gun oldu calısmalara.amacım kamburlugumu atmak ve sıkı bi vucut sahibi olmak.gunluk 70-120 arası cogunlugu sut urunlerı olmak uzere proteın beslenmemm var.motıvasyon amacla bole bı gunluk tutmak ıstedım.görüşlerınıze ve onerılerınıze her zaman acıgım
    program söyle
    1.Gün
    GÖĞÜS

    1-Incline Bench Press


    2-Incline Dumbbell Flyes


    3-Dumbbell Bench Press (FLAT)

    ARKA KOL

    1-Triceps Pushdowns With Rope Attachment


    KANAT

    1-Wide-Grip Front Lat Pulldown


    2-Straight Arm Pulldown


    3-One Arm Dumbbell Rowing

    2.Gün

    OMUZ

    1-Dumbell Press


    2-Bent-Over Dumbbell Lateral Raises


    3-Front Dumbbell Raises

    ÖN KOL

    1-Dumbbell Curls


    2-Concentration Curls
     
    Son düzenleme: 17 Temmuz 2013
  2. legenDary
    Offline

    legenDary Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Afyonkarahisar
    her gün tüm vücut mu çalışıyorsun yoksa her gün tek bölge mi?
     
  3. acemirambo
    Offline

    acemirambo Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    yok salı perşembe cumartesi1, gun
    carsamba cuma pazar2, gun programını.
    pazartesi 40vdk kosuyorum
     
  4. legenDary
    Offline

    legenDary Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Afyonkarahisar
    Arka kol için bir hareket daha ekleyebilirsin: Standing One-Arm Dumbbell Triceps Extension
     
  5. acemirambo
    Offline

    acemirambo Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    hocam onuda yapıorumda buraya yazarken bı sıkıntı olmus yazılmamıs.baska var mı hareket eklenmesını dusundugun kısım
     
  6. cihatornek
    Offline

    cihatornek Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2013
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Kütahya
    bence arka kola bench dips ekleyebilirsin
     
  7. legenDary
    Offline

    legenDary Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Afyonkarahisar
    Programın yeni başlayan biri için gayet iyi bicepste Concentration Curls yerine hammer curl yaparsan daha iyi verim alırsın
     
  8. acemirambo
    Offline

    acemirambo Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    hocam aklımdan gecıordu zaten bundan sonra onuda yapıcam

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 12:24 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 12:19 ----------

    hocam onuda 3, hareket olarak yapıodum bazen.devamlı olarak yapayım mı yoksa concentratıon curls yerıne ekleyeyım mı.bıde daha ust duzey programları nereden bulabılırım
     
  9. legenDary
    Offline

    legenDary Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Afyonkarahisar
    Daha ileri bir programa ihtiyacın yok 1. ayını tamamlayınca değiştirirsin.Devamlı olarak yapmaya dediğim gibi 1. ayın sonunda programını değiştirdiğinde yapabilirsin.
     
  10. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Bacak çalışmıyor musun?
     
  11. acemirambo
    Offline

    acemirambo Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    hocam dızdekı sıkıntıdan dolayı bacak calısmıorum
     

Sayfayı Paylaş