Yazın ne yapıyım?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Hallil tarafından 30 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 11 üye.
  1. Hallil
    Offline

    Hallil Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben 15 yaşındayım boyum 1.70 civarı 55 kiloyum.Tiyatroyla uğraşıyorum.Okullar bitince tiyatroya ağırlık vericem.Ve bunun yanında fiziksel gelişim için bi spor düşünüyorum.Sizce yüzmemi vucut geliştirmemi boksa mı gitmeliyim.Vucudumu şekillendirmek istiyorum.fit bi vucut olsun yeter.bodyciler gibi kas şişirmek istemiyorum.Kavga konusundada gelişmek istiyorum.Sizce hangisine gidiyim?
     
  2. Kötü Çocuq
    Offline

    Kötü Çocuq Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    234
    Beğenileri:
    153
    Ödül Puanları:
    0
    Yaşın itibariyle ve yaz olması sebebiyle yüzmeyi tavsiye ederim.Aynı zamanda Aikidoya başlıyabilirsin.
     
  3. Eqo
    Offline

    Eqo Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Yüzmeye gitmeni tavsiye ederim. Böylelikle omuz ve kolların şekil alacaktır. Bunun yanında çok hafifte kilo al yeterli olur.
     
  4. Hallil
    Offline

    Hallil Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Evet arkadaşlar başka önerileri olan?
     
  5. anemik
    Offline

    anemik Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Yüzme.En güzeli.ben body e gittim 6-7 ay tam vücudum oturuyordu ama bi zaman sonra sıkılıyorsun.Çünkü vücud yerine geldikce yediklerine dikkat etmen gerek.yoksa bi zaman sonra gelişim çok yavaş oluyor ve moralin azalıyor. Ama yüzmede öle bi imkanın yok.Hiç yoktan su yani zevkli.Bende havuza gitmeye başlıcam. Omuz ve kol harbiden belirgin olur. Karnında gelişir çünkü ayakların hareketi sayesinde mideye etki ediyor.Ama düzenli gitmen gerek haftada 3-4 gün 2-3 saat civarı.
     
  6. Hallil
    Offline

    Hallil Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben boks düşünüyorum.En azından doğru yumruk atmayı falan öğrenirim.Kum torbasına vurdukçada güçlenir kollarım zaten.Body sıkıcı olucakmış gibi geliyor ve boyumun uzamasına negatif etki etmesinden korkuyorum.Yüzmede eğlenceli ama eğlence olarak tiyatroya gidiyorum zaten.Amacım görünümden çok güçlenmek.Bana göre sanırım en yararlısı boks.
     
  7. Kötü Çocuq
    Offline

    Kötü Çocuq Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    234
    Beğenileri:
    153
    Ödül Puanları:
    0
    Boks yapan yapmayan ip atlamanın boksun ayrılmaz antremanı olduğunu bilir.Doktorların söylediğine göre ip atlama boy uzamasına en yardımcı harekettir.
     
  8. AmericanHistoryX
    Offline

    AmericanHistoryX Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci.
    boks'u o kadar eğlenceli zannetme, nasıl bir kişiliğin var bilemem ama, çok kişi gördüm merakla hevesle boks'a başlayıp 2 hafta sonra sıkılıp bırakan kişileri.. Boks güzel spordur.. Ama fiziğini güzelleştirmek için düşünüyorsan, öyle 2 aylık yaz tatilinde yaptığın boksla bir yere varabiliceğini zannetmiyorum.. Zaten öncelikle seni 1-2 hafta bacak çalıştırıcaklar, ayna karşısında yürüyeceksin, guard pozisyonunu alıcak o şekilde sadece ileri geri sağ sol yapıcaksın.. Benim önerim yüzme...
     
    asaletli bunu beğendi.
  9. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    En iyi spor yüzme tüm vücüt çalışıyor yüzmede ve omuzlar mükemmel oluyor yüzücülerin resimlerine bakarsan vücütları V şeklinde bodyci gibi aikido ya gide bilirsen oda savunma açısından güzel olur kimse dövemez seni iyi öğrenirsen :)

    Boksa gidesen butnun kırılır ve burnunun şekli bozuk gezersin buna katlanırım dersen git benim arkadaşda gidicek boxsa sordum kırılıyormus aikido en iyisi araştır görürsün
     
  10. Body06
    Offline

    Body06 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Muay Thai'ye gidebilirsin.Yada aikidoya,teakwando'yada gidebilirsin ama bu tarz savunma amaçlı sporlar 2-3 ayda öğrenilecek cinsten değil.Yani yaz tatilinde prof. olacağın sporlar değil.

    Kavga konusunda kendini geliştirmek ve vücudunu hafif şekillendirmek istiyorsan Muay Thai'ye gidebilirsin.Ha 3 ayda prof. olamazsın ama en azından dışarda kendini koruyabilirsin ve vücudunu şekle sokabilirsin.

    Aslında BodyBuilding zevkli spordur ama sıkı bir disiplin özelliklede yeme disiplini ister...
     
  11. ngt_psy
    Offline

    ngt_psy Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    53
    Arkadaşlar yüzme sadece kalori yakımına yardımcı olur, kas yapımına yardımcı olmaz. Şöyle omuzlar ve kollar gelişebilir; Eğer 5-6 yaşından beri sürekli yüzüyorsanız, yani profosyonel anlamda işte o zaman omuz kol olabilir ki bu da body yapanlar kadar olamaz. Sadece geniş olur. Ama kardiyo ve bel için faydalıdır.
     
    Zayıf_Çocuk bunu beğendi.
  12. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    polemık veya yanlıs anlasılmak ıstemem ama bu konu tartısılır bence yuzmeyle omuz yapılır cunku omuz kası fazla gerılım ısteyen kas yanı yuzerken sureklı ellerınled suyu ıtmen omuzu cok guzel calıstırır ayrıca gogusude calıstırır ben 30 dk aralıksız yuzerım ne tur olursa olsun omuzlarım 30 dk boyunca gerılıyor yanıyor zaten ertesı gun tum vucut agrı ıcınde kalıyor
     
  13. emregunes
    Offline

    emregunes Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Bursa
    Yapma kardeşim ya.Alacam artık önünüzden klavyenizi :) Boyuna yanlış bilgiler yazılıp duruluyor burada da.

    Neyse gelelim sorunun cevabına;

    Gelişme çağındaki arkadaşlar BB den ziyade basketbol,yüzme,tenis gibi sporlarla uğraşsınlar.Bu hem kondüsyon,hem boy uzama (kas herzaman yaparsın ama boy sonradan uzamaz) , hemde sağlıklı bir iskelet yapısı için gereklidir.

    İlerde temeli iyi atılmış bir sporcu vücuduna BB ile görsellik katarsın.

    Bak boyunda 170 miş.Uzun sayılmaz.Bu sporlar sana boy da katar.

    Yumruk atacak falan demişsin de ; niye yumruk atmaya hevesin var.Atmayıver yumruk.3-5 ay boksa gidip vurduğunu indirecğini mi sanıyorsun ki?
     
  14. ngt_psy
    Offline

    ngt_psy Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    53
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y-zme-t1778.html?t=1778&highlight=y%FCzme

    Bu konu daha önce tartışıldı. Yeni üyeleri yanıltma durduk yere...



    Evet çalıştırıyor doğru ben de yüzmeyi yazın kardiyo amaçlı sıkça yapıyorum ama body çalışır gibi zorlama bir harekete tabi değildir yüzme. Suyun basıncına karşı sadece kaslarınız çalışır, gelişme gözle görülebilir olabilmesi için yüzmeye 5-6 yaşlarında başlamanız lazımdır.
     
    Son düzenleme: 7 Haziran 2010
  15. Hallil
    Offline

    Hallil Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    neyse ben kararımı verdim kickboksa gidicem.
     
  16. skull
    Offline

    skull Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    O yaşlarda bende de tepik atsam,alttan dalsam,kavga etsem hevesleri vardı.Sanırım hepimizde bu yollardan geçtik.

    Eğer uzun vadeli uğraşacaksan savunma sanatı tabi öğren.Disiplin olur,vücudun gelişir.Ama 3 ay gidip bırakacaksan sana tavsiye etmem.Bir şey öğrenemezsin 3 ayda.Sokaktada işe yaramaz ki günümüzde yumruk tekme sokakta işede yaramıyor.Sallamalar,bıçaklar ile girişiyorlar günümüzde :)
     
  17. wolf13
    Offline

    wolf13 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    yüzme hemen hemen tüm kasları çalıştırır düzenli yüz bence ve hafif kilolarla da kol ve göğüs çalışırsan fit bi vücuda sahip olursun abdominalleri de unutma ben de düzenli olarak yüzüyorum çok faydası oluyo boyun da uzar
     
  18. Hallil
    Offline

    Hallil Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    yok bırakmayı düşünmüyorum.ama okullar başladığında sık gidemiycem.ama eve bi boks torbası alırım büyük ihtimal okullar başlayınca
     
  19. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    boksa burnunu kırarlar burnun yassı gezersin arkadasım boksa gıdıcekmıs ondan ögrendım bunuda dusun boks yerıne yuzme öneriyor herkez vucudun orantılı şekılde gelısır bir anlık hevesle gıtme
     
  20. AmericanHistoryX
    Offline

    AmericanHistoryX Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci.
    Boksu ne zannediyorsun :) salona her yeni üyeye yumruk atmayı öğretmeden önce burun kırma operasyonuna sokulduğunu falan mı :)
    Evet boksda burun kırılır, ama bu kasıtlı yapılmaz. Ringe çıkıcak kadar ustalaştığın zaman, Çıktığın müsabakalarda yada turnuvalarda kaskın sadece kulakları kapatmasından dolayı burnuna sert darbeler alırsan, kırılıcaktır elbet... ama öyle 3-4 aylık boksörü de bu tür maçlara çıkarıcaklarını sanmıyorum..
     
    Kötü Çocuq bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş