Yazı Hakkındaki Görüşleriniz

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Bluee33 tarafından 24 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Bluee33
    Offline

    Bluee33 Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2016
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Peki ya hem yağ yakıp hem kas geliştirmek istiyorsak kalorileri nasıl ayarlamalıyız?

    Yukarda belirtildiği gibi bu durum tecrübe arttıkça ve yağ oranı azaldıkça, harici illegal ürünler olmadan kolay kolay gerçekleşmeyecektir. Lakin yağ oranı yüksek ve aynı zamanda egzersiz tecrübesi az olan kişiler için günlük gereken kaloriyi ne eksik ne de fazla almak iyi bir hedeftir.

    Yağ oranı oldukça yüksek olanlar, kalori eksiği ile de kas geliştirebilirler. Ortalama 300-500 kalori eksiği iyi bir hedef olacaktır.

    Yağ oranınız yüksek ancak yine de kas geliştirmek istiyorsanız ve yağları önemsemiyorsanız, zaten kas geliştirme konusundaki kalori tavsiyesini takip etmelisiniz.

    *Erkek ve kadınların yağ oranları farklıdır. Örnekteki %30 yağ oranı, erkekler için yaklaşık %20 yağ oranına benzer. Fakat rakamlar sadece örnek amaçlıdır. Rehberde anlatıldığı gibi kendi ölçülerinizi hesaplamalara dahil edin.
     
  2. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Evet gelistirebilir. Yeni baslayan Acemiler bunu yapabiliyor.

    Byaseian diye bir eleman var. Tecrubeli bir vucutu. Kalori acigi ile hem kas yapti hemde baya lean'lesti.

    Ama bu dedigimiz elemanlar cok hassas besleniyordur. Biliyorsunuz beslenme piramidinde kalori hersey demek degil. Kalorinin haricinde faktorlerde var. Ve Beslenme aliskanligi da onemli.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bluee33 bunu beğendi.
  3. Bluee33
    Offline

    Bluee33 Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2016
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    %14 yağ oranım var haftada 2 kere hııt yapıyorum ağırlık antrenmanına ek olarak %10 düştükten sonra clean bulkla hacimlenmek istiyorum mümkün mü? karbonhidrat kilo*3 den kilo*1.5 düşürdüm protein*2
     

Sayfayı Paylaş