Yardim

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve emrullahsenel123456789 tarafından 21 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. emrullahsenel123456789
    Offline

    emrullahsenel123456789 Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    yaş 14 boy1.70 kilo 64 program önerirmisiniz:)
     
  2. Uzay KARADAG
    Offline

    Uzay KARADAG Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende 14 yaşımdayım boy 1.73 kilo 70 sabah hergün kardio yapıyorum 8 km koşuyorum ondan sonra bi gün kol çalışıyorum biceps için 3 hareket alternate curl biceps curl ve hammer curl 3x12 olarak triceps için bench dips yapıyorum hergün abdominal için crunch ve bir twist crunch yapıyorum ve her gün 5 kere 1 dakika plank yapıyorum olarak 10 tane wide grip şınav çekiyorum sonra gogus için eller 5-6 santim açık ayaklar 60-70 santim açık şınav çekiyorum 5tane 10 set boyunun daha uzamasını istiyosan squat onermem sırt için 5 tane barfiksi gün içinde yapabildiğim set kadar yapıyorum şu anda tatilde olduğum için programın bu kadarını hatırlıyorum
     

Sayfayı Paylaş