Yardim !

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Hymenalos tarafından 30 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Hymenalos
    Offline

    Hymenalos Yeni Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2012
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    443
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar deca ve sustanon kürümde 4. haftadayım şuan için bir güç artışı geldi ama kilo alma sorunu var sizce 5. haftadamı kilo aldırmaya başlar beslenmemde çok iyi günde rahat 4-5 öğün karbonhidrat içerikli besinler ile besleniyorum proteinimi de bol miktarda alıyorum. Teşekkürler.
     
  2. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz Başlığınız acil,yardım gibi terimleri kullandığınız için kilitlenmiştir. forumda her üye eşit hakka sahiptir ve kimsenin öncelik hakkı yoktur.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş