Yardımsever Arkadaşlar.

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve x10. tarafından 17 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. x10.
    Offline

    x10. Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2014
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Daha öncede yazmıştım ama 1 kişi dışında kimse pek cevap yazmadı. Ben soruma geçmek istiyorum.

    Boy: 1.70
    Kilo: 105
    Yaş: 16
    Arkadaşlar body'e başlamayı düşünüyorum. Beslenme ve çalışma durumum nasıl olsun ? Benim düşündüğüm çalışma şu şekilde.

    1 1 buçuk saat cardio. 30 dk bisiklet. 300 mekik. 50 şınav.

    Bu çalışma ne kadar yararlıdır ? Uygun bir beslenme diyeti yazar mısınız ? Şimdiden teşekkür ediyorum.
     
  2. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz ;
    Forumda, ezbere yani sıfırdan diet listesi istemek doğru olmadığı gibi kurallara da aykırıdır.

    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, makaleleri ve üyelerin beslenme başlıklarını okumanızdır. Besinlerin 100gr içeriklerini inceleyip ne kadar protein-yağ-karbonhidrat-vitamin-mineral-sıvı almanız gerektiğini ilgili başlıklardan öğrenip kendi vücut tipiniz, hedefiniz, yaşam tarzınız ve ekonomik durumunuza uygun beslenme programı çıkarınız.
    Hala tereddütleriniz varsa, forumda kurallara uygun başlık açarak üyelerin yorumlarına başvurabilirsiniz.

    ilginizi çekebilecek başlıklar :
    Beslenme | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu
    Beslenme Ile Ilgili Tavsiyeler | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu
    En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş