Yardımlarınız benim için gerçekten önemli

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve denizgnr97 tarafından 6 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. denizgnr97
    Offline

    denizgnr97 Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    264
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Powerline Sport Center
    Evet arkadaşlar 1.5 aydır spor salonuna gidiyorum tecrübem ve bilgim var bb hakkında bugün kilom 73 hedefim kilomu 64lere yağ oranımı 12-11 aralığına çekmek istiyorum int.ten yaptığım ölçüme göre yağ oranı %18 bugün tekrar ölçüm yapacağım haftada 3 gün spor salonuna gidiyorum gitmediğim günler için için evde bu kardiyo egzersizini http://www.youtube.com/watch?v=uzOe2ImO1rk&feature=relmfu ve 5 dk ip atlama şeklinde kardiyo yapacağım. Şimdi beslenmemi paylaşayım;

    Sabah(07.00-07.30):2 yumurta ve 100gr lordan omlet ve 50 gr yulaf ezmesiyle 250ml. süt 4 siyah zeytin 3-4 dilim domates salatalık

    Ara Öğün(10.00):Evden okula götürdüğüm bir elma bir yumruktan daha küçük genelde

    Öğlen(12.00-12.20):Yine evde hazırladığım saklama kabında 100gr. kadar haşlanmış tavuk göğüsü, salata ve 100gr kadar haşlanmış patates veya 50-60gr. haşlanmış yeşil mercimek

    Eve gelince(16.15-16.25 spordan 1 saat falan önce):
    2yumurtalı omlet ve 50gr lor sabahki kadar yulaf ezmesi ve yarım yağlı süt 2si1 arada şekersiz kahve yarım saat kala biotech l-carnitine 3000(bir ay devam edicem yararını görürsem bayramdan sonra yine alacağım)

    Spordan gelince(19.50-20.10):100gr.haşlanmış tavuk göğüsü evde ne varsa bir porsiyon 100-200gr yoğurt küçük bir kase kadar salata(pilav makarna vb. kesinlikle yenmeyecek)

    Yatmadan(22.30-23.00):50-60gr yağsız beyaz peynir ya da lor):

    Gün içinde aktif sayılırım okula yürüyerek gidip geliyorum mesafe 15-20dk kadar, spor salonu evime 7-8dk. yürüyüş mesafesinde.

    Diyet haricinde bir çekirdek bile yemeyecek ve akşam 20.00dan sonra çok acıkırsam bir küçük salatalık yiyeceğim.

    Eksiklerimi değerlendirmeniz çok önemli yardımını esirgemeyenlere teşekkür ediyorum iyi forumlar :)
     
  2. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
    Tavuk göğsü gramajlarini 150 ye çikarirsaniz kaslanmanizda daha güzel rol oynayacaktir listeniz güzel gibi çok kalorili de değil normal bence .
     
    mehmetanil bunu beğendi.
  3. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    John399 un dedıgı gıbı tavuk 150 olsa ıyı. bırde sabaha bır yumurta akı daha eklesen ıyı olur bence saygılarımla
     

Sayfayı Paylaş